30 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben het zo gedaan 🥰.

4 jaar geleden

Bij de Ikea

4 jaar geleden

Dat zijn de kruidenrekjes van de Ikea!!

4 jaar geleden

Als je op Pinterest kruidenrekjes Ikea babykamer typt, krijg je zoveel voorbeelden.

4 jaar geleden

Dit vond ik ook een tofidee met die plank van de ikea

4 jaar geleden

Ik heb zelf een kleding rek gemaakt met een bezemsteel en vier plankjes. De foto is een voorbeeld, want die van mij is nog niet klaar. Ik maak hem ook wat kleiner omdat ik hem anders te groot vind op onze baby kamer.

4 jaar geleden

gemaakt door me vader met een mdf plank en een gordijnroede die op lengte verstelbaar is van de ikea :)

4 jaar geleden

Ik heb 2 van die grotere (Flisat) liggen, maar we gaan er waarschijnlijk maar 1 gebruiken. Zou je die ander evt over willen nemen?

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht! Via Amazon, nog geen 20 euro ☺️

4 jaar geleden

Ik heb in Ikea gezien dat ze ook onder een gewone wandplank een stang als deze bevestigen (https://www.ikea.com/be/nl/p/hultarp-stang-gepolijst-messingkleur-50448776/). Onderaan de wandplank dus zodat het 1 geheel is.

4 jaar geleden

Gouden wandrekjes, van de Ikea ☺️

4 jaar geleden

Reactie op chrsss

Gouden wandrekjes, van de Ikea ☺️
Leuk hoor. Waar is die luieremmer van?

4 jaar geleden

Deze kun je bij Amazon kopen.

4 jaar geleden

Sportslig van ikea hebben wij. Maar geen foto wil hem nog verven en stylen in m'n verlof

4 jaar geleden

Ik heb deze gedaan en dan het bruine stukje geverft in de kleur van onze muur 😊

4 jaar geleden

Zo dus, de haakjes zijn nog niet gevuld zoals ik het wil 😅

4 jaar geleden

Reactie op Kiwi88

Leuk hoor. Waar is die luieremmer van?
Van We-Too!

4 jaar geleden

Dit is een zelf aangepaste boekenkast maar misschien kun je er ook wat mee voor een wandplankje: De hanggedeeltes zijn gemaakt van stukjes koper buis. 1 zwart gespoten. Je hebt bij bv H&M ook simpele (boeken)plankjes, waar je ook zo’n koperbuis onder kunt maken.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb dit in elkaar geknutseld. Steigerhouten plank en een tak eronder met leer afgemaakt. Maar kan ook gewoon met haakjes, touwtjes oid.

4 jaar geleden

Wij hebben dit gemaakt. Een fotowandplank (ik denk van de ikea) met een bezemsteel eronder