Ik ben voor de babykamer nog op zoek naar wandplankjes waar ook een paar kledingstukken onder kunnen hangen. Via dit forum op het idee gekomen om de Flisat wandopbergers te gebruiken (omgekeerd ophangen) maar helaas al een tijdje niet leverbaar. Er is wel een kruidenrek variant, maar die vind ik minder mooi en te klein.
Heeft iemand een tip voor een ander wand plankje waar ik ook een beetje kleding aan kan hangen? Als ik ga googelen kom ik alleen maar uit op planken van 50-80 euro. En dat geef ik er bij voorkeur niet aan uit 🤣
Alternatief is om een los hangdeel en een apart plankje te bestellen, maar ook daar kom ik niet uit, dus inspiratie is welkom!
(foto ter voorbeeld, dat is van de flisat lijn)
Ik heb zelf een kleding rek gemaakt met een bezemsteel en vier plankjes. De foto is een voorbeeld, want die van mij is nog niet klaar. Ik maak hem ook wat kleiner omdat ik hem anders te groot vind op onze baby kamer.
Dit is een zelf aangepaste boekenkast maar misschien kun je er ook wat mee voor een wandplankje:
De hanggedeeltes zijn gemaakt van stukjes koper buis. 1 zwart gespoten.
Je hebt bij bv H&M ook simpele (boeken)plankjes, waar je ook zo’n koperbuis onder kunt maken.