40 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe uhm nu al savonds een boxpakje aan, als die in badje is geweest en anders na voeding tijdens verschonen rond 21/22 uur...

4 jaar geleden

Ik doe m alleen voor de nacht een pyjamaatje aan, overdag tijdens slaapjes gewoon de kleren, tenzij het een hele dikke trui is

4 jaar geleden

Vanaf de geboorte doe ik al voor de nacht een pyjama bij hem aan. Overdag gewoon kleding aanhouden die die draagt

4 jaar geleden

Ook savonds rond 7 a 8 uur.

4 jaar geleden

Ik deed hem al vanaf begin een boxpakje aan.

4 jaar geleden

Bij m'n zoontje met 3 maanden ongeveer, toen ie naar maatje 62 ging. Bij m'n dochter nu ben ik dat weer van plan. Nu gewoon nog in 'normale' kleren en vanaf maat 62 savonds een pyjama aan.

4 jaar geleden

Vanaf dag 1 de pyjama aan vanaf 1 na laatste voeding. Dus rond 7uur pyjama aan😁

4 jaar geleden

Volg, ik doe dit ook nog niet en is 11 weken 🙄 best ook eens mijn werk van maken

4 jaar geleden

Reactie op Lynnvrbrgghe

Volg, ik doe dit ook nog niet en is 11 weken 🙄 best ook eens mijn werk van ...
🤣🤣 Nouja als ze er goed om slapen heeft het ook geen haast toch 😉

4 jaar geleden

Wij doen met de laatste voeding zn romper, sokjes en de teddy slaapzak van puckababy. Doen we al sinds hij 4 weken was en hij is morgen 9 weken

4 jaar geleden

Dank voor jullie reacties. Ik ga binnenkort ook maar een pyjamas aanschaffen. Alhoewel in nu ook naar de puckababy slaapzak newborn aan het kijken ben, want meneer kruipt zelf steeds onder zijn dekentje vandaan. Als ik daar de teddy van doe is het volgens mij warm genoeg met alleen een romper, dus dan is een pyjama weer niet nodig. Zoveel keuze... 😅

4 jaar geleden

Reactie op Maart26

Dank voor jullie reacties. Ik ga binnenkort ook maar een pyjamas aanschaffe ...
Ik heb inbakerzak met tog 1, dun pyjamaatje en romper korte mouw. Ook nog een lakentje en dun dekentje. Samen iets van 3 tog ofzo😁 straks wil ik kijken coor love to dream slaapzak en die kun je in zomer variant krijgen van 0,5 tog

4 jaar geleden

Hier iedere avond na bad pyjama aan en dan naar bed

4 jaar geleden

Ik doe savonds ook een pyamaatje aan. Nu trek ik 'm vaak weer uit voor 't slapen gaan want ze heeft het warm in haar slaapzak 😂

4 jaar geleden

Ik doe een pyama aan sinds 3 weken en me dochter is nu 10 weken. Ik doe de pyama aan voor de enerlaatste fles rond 7/8 uur. Ze doet een lange mouwen romper met een pyama broekje aan of een pyama boxpakje met een korte of lange mouwen romper ligt er ook aan of ik de slaapzak met of zonder mouwen pak en hoe koud het die dag is.

4 jaar geleden

Hier 10 weken en hier doe ik haar gewone kleren uit en dan in de slaapzak met romper lange mouw en broekje/sokken. Heb geen eens een pyjama voor haar 🤭🤭

4 jaar geleden

Reactie op Grotewens

Hier iedere avond na bad pyjama aan en dan naar bed
Doe jij je baby iedere avond in bad?

Reactie op Maart26

Dank voor jullie reacties. Ik ga binnenkort ook maar een pyjamas aanschaffe ...
ik heb sinds de eerste week de puckababy newborn teddy variant, omdat mevrouw al op dag 4 gedraaid met haar gezicht onder het deken lag 🤦‍♀️ ze heeft het heerlijk op temperatuur erin altijd en alleen een lange mouwen romper eronder. lekker toch die blote beentjes in die warme cocon hihi. ik ben er super tevreden over! heb ze alleen wel wat smaller gemaakt bij het nekje omdat ze 0-6 maanden zijn. verder mouwtjes omslaan en het is perfect! vind het persoonlijk echt fijn dat ik niet ‘s avonds een hele outfit change hoef te doen, alleen kleertjes uit en slaapzak in 😬 wij wassen haar ‘s ochtends 🙂

4 jaar geleden

Reactie op merlijn is mijn tweede naam

ik heb sinds de eerste week de puckababy newborn teddy variant, omdat mevro ...
Kan je eens een linkje hier zetten van het product aub? ☺️ klinkt fijn!

4 jaar geleden

Reactie op merlijn is mijn tweede naam

ik heb sinds de eerste week de puckababy newborn teddy variant, omdat mevro ...
Dat klinkt heel fijn inderdaad! En lijkt mij ook fijn als je 's avonds niet helemaal hoeft om te kleden. Ik heb net via vinted de puckababy mini in teddy gekocht (niet het slaapzakje maar inbaker), ben benieuwd!