20 Reacties
3 jaar geleden
Mijn zoontje is vorige week een jaar geworden en iets daarvoor ben ik over gegaan op gewone melk. In de ochtend 150cc en in de avond 150cc.
3 jaar geleden
Mijn dochter wordt de 28e 1 jaar.. en ze wilt nog heel graag haar flesjes.. dus ga ook nog niet afbouwen totdat ze zelf aangeeft niet meer te willen
3 jaar geleden
Welk nummer flesvoeding geven jullie nu? Onze dochter is al 1, maar drinkt helaas geen gewone melk 🙈 sinds 2 dagen krijg ze weer Hero nmr 3 als laatste fles en is ze weer veel wakker in de nacht.. bij nmr 2 was dit niet het geval. Of het is toeval..
3 jaar geleden
Ik heb echt mijn zoon hierin gevolgd. Hij gaf rond zijn eerste verjaardag zelf aan zijn flessen (ochtend en avond) niet meer te willen en duwde ze weg. Hij dronk overdag genoeg dus ik heb toen besloten de flessen per direct weg te doen. Sindsdien niet meer gegeven, was enkele dagen na zijn 1e verjaardag
3 jaar geleden
Ik geef nog 3x 90 cc opvolgmelk nr 3.
Ik geef dit nog wel tijdje denk ik want verder drinkt ze weinig water/diksap oid.
3 jaar geleden
Reactie op trotsemamavanLorisa
Mijn dochter wordt de 28e 1 jaar.. en ze wilt nog heel graag haar flesjes.. ...
Leuk onze zoon wordt de 28e 1 jaar 😊
3 jaar geleden
Mijn vraag is hoe jullie de flessen nog geven. Echt de speenfles of? Wij mengen nu ook met gewone melk. 's ochtends drinkt ze het bij een boterham zelf uit een tuitbeker en voor het slapen gaan op schoot met een speenfles. Overdag water uit de 360gr beker.
3 jaar geleden
Reactie op Linda-Nona
Mijn vraag is hoe jullie de flessen nog geven. Echt de speenfles of? Wij me ...
Ik geef de melk nog in de speen fles. Verder drinkt hij overdag uit een 360gr beker.
Maar vind die 2 momentjes op de dag dat hij nog lekker met de fles bij mij op schoot zit heerlijk!!
3 jaar geleden
Reactie op MasKev17
Kan puur toeval zijn hoor
Wij blijven wel gewoon bij Hero 2, want ik zie g ...
Ja dat kan ook! Ze zit ook in sprong 8, wie weet heeft het daar mee te maken. Heb wel weer nmr 2 gekocht en geef die tot ze zelf niet meer wilt.
3 jaar geleden
Reactie op Linda-Nona
Mijn vraag is hoe jullie de flessen nog geven. Echt de speenfles of? Wij me ...
Speenfles idd
En water/diksap ook uit dezelfde fles 😅 oefen met 360 graden beker rietjesbeker enz maar dan laat ze het gewoon uit haar mond lopen. Dus dan maar zo.
3 jaar geleden
Mijn dochter is net 1. Ze krijgt nu 1 x 150 ml poedermelk na wakker worden en over de rest van de dag normale yoghurt of soms normale melk zodat ze per dag 300 ml binnenkrijgt. Op de opvang doen ze blijkbaar wel nog smiddags ook een fles, maar dat is prima
3 jaar geleden
Hier krijgt ze nog 2 a 3 x flesvoeding, 180 ml, gewone melk vind ze nog weinig aan. En qua ander drinken, drinkt ze matig. Zolang zij het wilt en lekker vind, vind ik het prima. Ze krijgt de fles nog in een gewone fles speen.
Overig drinken in gewone beker, tuitbeker of rietjesbeker.
3 jaar geleden
Hier dochter van 2 december, maar krijg hier met geen mogelijkheid flesvoeding eraf, sochtends krijgt ze nog een bordje pap, en in de avond een fles, hebben al gewone melk geprobeerd en proberen af te bouwen naar normale melk, ook een boterham in de ochtend geprobeerd maar ze wil die absoluut niet, ze komt nu ver boven de 300 ml uit maar ik laat het maar..
Ander drinken drinkt ze ook 2 volle rietjes beker op een dag
3 jaar geleden
Mijn zoontje wordt 24 dec 1 maar nog 2 flesjes , in de ochtend en avond. Hij vindt t ook heerlijk.. dus zo lastig met afbouwen haha. Ben nu wel een bekertje gewone melk aan t introduceren om hem alvast te laten wennen, dan langzaam afbouwen.
Maar wat gaan jullie geven in de ochtend als je de fles laat vervallen ? Een boterham of ?