11 Reacties

één jaar geleden

Hier een pyjama met lange mouwen en slaapsokken. En ze ligt onder een dekbed in haar peuterbed. Het is 16 graden op de kamer

één jaar geleden

Hier een dunne pyama met zo'n Hema slaapzak. Op zijn kamer is het 18 graden. Maar hij wordt altijd nog 1x in nacht wakker en rond 6 uur/half 7 is hij klaar om op te staan.

één jaar geleden

Hier een romper, pyjama, sokken en bijv. een winterslaapzak van ter stal of ander merk en een baby only deken maar de deken gaat tijdens het slapen wel af, hij beweegt zoveel🤣 en op zijn kamer is het rond de 18 graden

één jaar geleden

Hier een pyma en een spaapzak van 3.5 TOG. en slaapt de hele nacht door op een kamer tussen de 17 en 19 graden

één jaar geleden

Romper korte mouw, lange pyama, slaapzak 2.5 tog zonder mouwen. Op kamer ca 17 a 18 graden. Hij wordt 23 dec 2 jaar.

één jaar geleden

Hier hele koude kamer (11 graden) dus veel laagjes Slaapzak tog 3 Romper met lange mouwen,Legging, broekje, pyjamashirt. Twee dekens (niet heel dik) en sinds het zo koud is een kruikje. Ze voelt wel lekker warm en slaapt goed door :-)

één jaar geleden

Ik heb het hele tog gebeuren beetje los gelaten terwijl ik er heel erg van was, waarom? Omdat m’n dochter met 13 graden in lange mouw romper (wol), pyama , slaapzak wol 3.5 tog lag, maar echt koud aanvoelde en 35,5 graden was🥲. Dus nu echt dik deken erover gelegd, gok nog wel 2.5 tog en ze heeft t nu lekker gewoon. Ik dacht oh nee, gevaarlijk zoveel tog. Maar m’n gevoel(en haar temp) zei moet gewoon deken overheen. Nu doet de kachel het weer en is t wat warmer in de kamer, nu dunner deken.

één jaar geleden

Bij ons ook een koude kamer, 11 graden, en mijn zoontje slaapt in een 3.0 tog slaapzak met lange mouwen,korte mouwenromper en een katoenen pyjama. En hij heeft het heerlijk warm als hij wakker wordt. Maar anders zou ik eens sokken aan proberen…als je voeten maar warm zijn toch?

één jaar geleden

Hier een lange mouwen romper, verlours pyjama van HEMA, en slaapzak 3.0,tog.

één jaar geleden

Hier een kamer tussen 16-18C; korte mouw romper, katoenen pyjama, 3 TOG slaapzak Hema of Teddy van Puckababy en peuter dekbed. Slaapt vaak met zijn armen boven de dekens. Dek hem wel altijd opnieuw toe bij naar bed gaan. Slaapt tot 06:30-07:00 uur.

één jaar geleden

Wij slapen momenteel in een heel slecht geïsoleerd huis waar de tocht regelmatig door de kamer komt. Met de vrieskou was de kamer denk ik rond de 8a9 graden. Zo'n warme Nijntje pyjama, dikke romper, evt een majo, dikke prenatal slaapzak en een deken net zoals wij die als volwassenen hebben. Allebei net twee geworden en ze doen het er super op! (De deken wordt ook nog weleens weggegooid)