17 Reacties

10 maanden geleden

Die van ons (4dec’21) slaapt nu in een open bedje met een opzet rand zodat hij er snachts niet uit valt. Hier kan hij zelf in en uit. Er staat een kleine bak met autotjes en knuffels op zijn kamer, ook heeft hij een speelmat met wegen er op. Als hij vroeg wakker is staat hij op en gaat hij geduldig spelen totdat wij hem komen halen.

10 maanden geleden

Reactie op Luis21

Die van ons (4dec’21) slaapt nu in een open bedje met een opzet rand zodat ...
De eerste twee weken was het wel even “trainen” met het nieuwe bed, maar met doorzetten is dit wel het resultaat waard 😅 zeker een aanrader voor als je nog verder in de zwangerschap bent en al wat daarna komen gaat.

10 maanden geleden

Reactie op Luis21

De eerste twee weken was het wel even “trainen” met het nieuwe bed, maar me ...
Dat is inderdaad wel een idee. Slaapt hij niet meer in een slaapzak?

10 maanden geleden

Reactie op joshygirl

Dat is inderdaad wel een idee. Slaapt hij niet meer in een slaapzak?
Jawel, hij draagt nog de dunne buitenzak van een puckababy 4-seizoenen en een dekbed. Daar kan hij nog gewoon mee lopen. Op een of andere manier wil hij niet zonder slaapzak in bed.

10 maanden geleden

Niemand verder die er iets over kan vertellen?

10 maanden geleden

Hoe zijn de slaapjes overdag? Hoelaat? En hoelaat weer de nacht in?

10 maanden geleden

Reactie op MKarlas

Hoe zijn de slaapjes overdag? Hoelaat? En hoelaat weer de nacht in?
Over het algemeen rond 12 uur a 12:30 en dan anderhalf uur.

10 maanden geleden

Reactie op joshygirl

Over het algemeen rond 12 uur a 12:30 en dan anderhalf uur.
En hoe laat gaat hij dan naar bed ‘s avonds

10 maanden geleden

Reactie op MKarlas

En hoe laat gaat hij dan naar bed ‘s avonds
Rond 19:00 uur. Ik heb van de week ook al een paar keer half 7 geprobeerd maar resultaat blijft hetzelfde

10 maanden geleden

Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Meestal rond 6 uur wakker en dan nemen we hem ook in bed. Ik ben al blij dat hij tegenwoordig doorslaapt 😅 en denk steeds: ooit komt het goed. Mijn man en ik wisselen wel af wie er als eerste met hem naar beneden gaat.

10 maanden geleden

Reactie op Natalia F

Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Meestal rond 6 uur wakker en dan nemen we ...
Ja ik zou er momenteel een moord voor doen als het 6 uur zou zijn. Vanochtend was het 4:15 😬

10 maanden geleden

Reactie op joshygirl

Ja ik zou er momenteel een moord voor doen als het 6 uur zou zijn. Vanochte ...
Pff sterkte! Hier vanmorgen half 6. Uiteindelijk was mijn man met hem naar beneden gegaan en had alles donker gelaten en gezegd dat iedereen nog sliep. Mijn zoontje ging spelen maar wilde vrij rap toch weer naar bed. Daarna nog tot half 9 geslapen... wat een luxe was dat

10 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad. Mijn zoontje slaapt nu in de middag tussen de 30 en 45 min (of helemaal niet). Dan maak ik hem wakker. Dit heeft bij mij in ieder geval geholpen.

10 maanden geleden

Reactie op Tess1984

Ik heb dit ook gehad. Mijn zoontje slaapt nu in de middag tussen de 30 en 4 ...
Goed om te lezen. Is hij daarna wel genoeg uitgeslapen? Ik maak hem na 1,5 uur wakker en hij is bijna altijd stikchagrijnig dan. Als hij zelf wakker wordt voor die anderhalf uur gaat dat een stuk beter.

10 maanden geleden

Reactie op joshygirl

Goed om te lezen. Is hij daarna wel genoeg uitgeslapen? Ik maak hem na 1,5 ...
Mijn zoontje maak ik ook na een uur wakker, anders is het in de avond drama met in bed krijgen en in de ochtend vroeg wakker. Eerste week was hij ook echt chagrijnig na het wakker maken, maar hij is het nu gewend en hij weet gewoon dat hij wakker gemaakt wordt (thuis en op de opvang). Soms denk ik wel eens dat een uur te weinig is en hij krijgt het dan eind van de middag/begin avond soms zwaar, maar het niet doen betekent hele slechte nachten en vaak eruit en vroeg wakker. Dus ik denk dat het ook gewenning is.

10 maanden geleden

Reactie op joshygirl

Goed om te lezen. Is hij daarna wel genoeg uitgeslapen? Ik maak hem na 1,5 ...
Ja hij is gewoon vrolijk de hele dag. Hij kan goed functioneren met weinig slaap.

10 maanden geleden

Wanneer hij voor 07:00 wakker wordt gaat een van ons bij hem liggen. Op een matras naast zijn bed. Vaak slaapt hij dan nog door. 7 dec 21 En 28w zwanger. Dus ik weet precies wat je doormaakt. Ook wat betreft het net inslapen en dat de kleine dan wakker wordt