9 Reacties

3 jaar geleden

Speelgoed, knuffeldoekjes, rammelaars, dekens voor in de box. Dat eigenlijk!

3 jaar geleden

Ik heb daar tot nu toe het speelgoed wat we hebben gekregen in liggen, speelgoed waar de baby pas later mee kan spelen en de accessoires van de kinderwagen (regenhoes, adapters voor maxicose) en een extra dekentje voor in de box te gebruiken

3 jaar geleden

Een extra boxkleed. Heel veel meer past er niet bij (heb de Bopita Kai). Ik vond het eigenlijk gewoon mooier staan dan zonder lade. Voor knuffels enzo heb ik een aparte stoffen ronde mand.

3 jaar geleden

Extra luiers en doekjes… op den duur heb je echt geen zin om elke keer naar boven te gaan. Ik vind dit ideaal.

3 jaar geleden

Wij hebben geen lade eronder maar als we die wel hadden dan zouden er luiers, billendoekjes, hydrofiele doeken, slabbetjes (en als past een aankleedkussen) in liggen 😊 Wij hebben het nu in de kast liggen maar bij de box lijkt me veel handiger!

3 jaar geleden

Spuugdoekjes , luiers , billen doekjes en extra bokskleed + dekentje

3 jaar geleden

Verschoonmat , luiers , doekjes en rompers je wilt echt niet steeds naar boven voor elke luier lijkt mij zo

3 jaar geleden

Reactie op MamavanSiem

Wij hebben geen lade eronder maar als we die wel hadden dan zouden er luier ...
Wij hebben precies dat er in liggen! Aankleedkussen voor beneden, luiers, doekjes, hydrofiele doeken etc
ik weet ook nog niet goed wat erin te leggen, wij wonen in een apartement en haar eigen kamer is heel groot en super dichtbij de woonkamer, waardoor we heel makkelijk haar gewoon daar kunnen verschonen en haar speelgoed daar bewaren haha. zou ook liever een boxzak gebruiken voor speelgoed en zo, maar komt ook omdat als de box niet op de laagste stand is je er zo in kan kijken dus dan heb je echt instant rommel aanzicht haha, omdat je zo in de bovenkant van de la kijkt (vintage, box waar ik en mn zus ook in lagen) op den duur komt er vast wat in 🤷‍♀️🤣