9 Reacties
3 weken geleden
Reactie op sannie768
Ik vind het ook spannend hoor!
Denk dan bij het 10 uurtje, een klein koekj ...
Ja ik herken het. Hij mag indd fruit of groente mee voor 10 uur. Hij zei zelf vanmorgen mama ik wil watermeloen mee naar school. Dus die moet ik nog halen zo. Had bananen in huis en had al stress dat hij dat niet ging eten of niet open zou krijgen ofzo . Hoop dat hij het eet, vandaar dat ik “veel” verschillende dingen in zijn broodtrommel doe dan weet ik dat hij in ieder geval iets eet. Misschien nog 1 rijst/maiswafel er in ga doen.
Ben enkel “bang” voor de reactie van de juf maar wil gewoon dat hij wel iets gaat eten. Blijkt dus dat veel kinderen op die school geen of weinig middelen hebben voor een goede lunch. Ik vind dat oprecht sneu voor die kinderen. Maar wil ook niet dat ik me moet inhouden en dat mijn eigen kind dan iets tekortkomt. Ik kan niet aan alle kinderen denken denk ik dan. Hoe lullig dat ook lijkt
2 weken geleden
Hier is maandag, woensdag, vrijdag verplicht fruit en dinsdag en donderdag mag een koekje. Verder 2 kleine boterhammen met verschillend beleg. Vandaag eerste dag, mandarijntje en halve appel in stukjes en een boterham met vega pate en pindakaas. Drinken is hier het probleem, ik denk dat we elke dag een volle beker mee terug krijgen als er niemand op stuurt... melk gaat beter dan water dus melk mee.
Ben benieuwd!
Succes.
2 weken geleden
Hier had mijn zoon vanmorgen druiven en appel mee voor het fruitmoment.
En tussen de middag moet hij 1 broodje hartig en de andere mag zoet. Sowieso wil hij alleen maar witte boterhammen dus vandaag 2 witte boterhammen, 1 met worst en 1 met aardbeienjam. En dan zat er in dat trommeltje ook nog wat wortel en puntpaprika.
2 weken geleden
Mijn zoontje is maandag gestart en dit zat er maandag in z’n broodtrommel: (op het brood zat kipfilet en chocopasta)
En buiten dat een bakje appel en blauwe bes voor het fruit moment
Alles kreeg ik leeg terug 🥳

vorige week
Ik geef haar 2 broodjes, fruit & een koekje/maiswafels/ontbijtkoek oid mee. En dan als 10uurtje gewoon fruit, maar ze hebben ook schoolfruit elke dag dus dat zou hier niet hoeven. En dan 1 pakje drinken en een fles ranja. Pakje gaat eigenlijk altijd op. Fles krijg ik driekwart vol weer mee 😂. Eten gaat voor het grootste gedeelte op.
vorige week
Ik denk dat die van mij echt te veel krijgt of reuze honger heeft want het komt eigenlijk bijna leeg terug op 1korstje na van een boterham of het is leeg.
Ze krijgt bij mij 3 boterhammen mee meestal 2 met vega smeerworst en 1 met pindakaas wilt ze zelf. En dan stuk of 6 cherry tomaten en komkommer en stukje in plakjes zo’n cheesstring en 2 plakjes kipfilet of kip gril worst stukjes en soms alleen als ze dat wil een mini krentenbol