33 Reacties

5 jaar geleden

Geen idee. Ik geloof niet dat er standaard bloed geprikt wordt om HCG te meten, bij jou wel dus?

5 jaar geleden

Ik zat.op 672 bij 4 weken Gistere op 5w+3 op meer dan 17000 :) Opzich maakt de start waarde niet veel uit het verdubbelen ervan is veel belangrijker (Wij worden extra opgevold ivm fertiliteitstraject)

5 jaar geleden

Reactie op mamavanLukas

Geen idee. Ik geloof niet dat er standaard bloed geprikt wordt om HCG te me ...
Normaalgezien wel hoor!

5 jaar geleden

Reactie op Shade

Normaalgezien wel hoor!
In Belgi毛 wel.

5 jaar geleden

Ik had 1 dag voor NOD 125

5 jaar geleden

Komen jullie van Belgi毛? Want volgens mij prikken ze daar bloed. In Nederland is dat veel minder gebruikelijk. En is dit alleen om medische noodzaak. Een zwangerschapstest volstaat al voldoende zeggen ze hier

5 jaar geleden

Reactie op Shade

Normaalgezien wel hoor!
In Nederland wordt dit niet standaard gedaan. Het is dus nog even afwachten tot de eerst echo. In NL is die meestal tussen de 7 en 8 weken

5 jaar geleden

Standaard weet ik niet. Maar heb dat gewoon laten doen en zeker omdat ik medicatie gebruik voor mijn hart dat opgevolgd moet worden en nu ik toch bij de huisarts ben ,ineens laten doen. De 茅茅n huisarts doet dat sneller dan de andere denk ik. Is een stap voor de verloskundige, wil ook niet met een slechte moed op mijn eerste controle gaan. Heb ik ook ineens het bewijs op zwart wit op papier van de zwangerschap 馃槃

5 jaar geleden

Ja ik ben van Belgi毛

5 jaar geleden

Ik had 753 op 4w3d, maar het gaat vooral om de verdubbeling. Deze zwangerschap heb ik geen 2e bloedafname gekregen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik 252 bij 4w en 1791 bij 4w5d

5 jaar geleden

Ik heb na mijn positieve test een afspraak gemaakt met mijn gynecoloog voor een echo . Had ik eerst naar de dokter moeten gaan om bloed te laten trekken ? Ben ook van Belgie.

5 jaar geleden

Dit zijn de hcg waarde die je moet hebben

5 jaar geleden

Reactie op Mies2023

Met als sidenote dat alle vrouwen anders zijn en dus deze waarden kunnen verschillen 馃檪

5 jaar geleden

Reactie op Mies2023

Ik ben 5w en heb 470 , zit ik in die goede barema? Gynaecoloog zei dat wel aan trage kant is

5 jaar geleden

Loopt mooi op, ben nu 5w3. In december een miskraam gehad met 6w2, de test werd toen met 5w al lichter. Spannend! 鈾ワ笍

5 jaar geleden

Reactie op Hannevsindirah

Ik ben 5w en heb 470 , zit ik in die goede barema? Gynaecoloog zei dat wel ...
Deze zou moeten vallen tussen 18-7340 dus je zit goed. Ben je precies 5w? Dan zou het de komende dagen (flink) op moeten lopen 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op billiejean

Deze zou moeten vallen tussen 18-7340 dus je zit goed. Ben je precies 5w? D ...
Ze hebben me al gewezen op een miskraam... omdat het wat trager stijgt. Wel al vruchtzakje te zien... dus afwachten

5 jaar geleden

Bij mij gaan ze ondanks alle miskramen geen bloedprikken omdat een test voldoende is. Wat een verschil overal zeg.

5 jaar geleden

Reactie op Mec

Bij mij gaan ze ondanks alle miskramen geen bloedprikken omdat een test vol ...
Hier dus ook..

5 jaar geleden

Oei ik had maar 137 op 4w3d 馃槙