14 Reacties

4 jaar geleden

Badje met havermout in een washandje, creme van Dr Leenarts voor waterpokken doet het ook goed, calendula voor de waterpokken ook... Niet te strakke kleertjes aan maar wat losse luchtige kleding zodat het niet gaat broeien

4 jaar geleden

Reactie op Ilsee_xx

Badje met havermout in een washandje, creme van Dr Leenarts voor waterpokke ...
Havermout wou ik inderdaad gaan halen gelijk morgen ochtend met boodschappen wellicht dat dat ook tegen de andere jeuk helpt🙈 zo zielig.. zoveel mogelijk sokjes om der handjes maar ze wil ook heel graag der handjes vrij hebben. Voor de rest ga ik ook kijken en losse kleertjes is ook een goede.. bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op MichelleT92

Havermout wou ik inderdaad gaan halen gelijk morgen ochtend met boodschappe ...
Beterschap hopelijk valt het mee en heeft ze er niet veel last van

4 jaar geleden

Reactie op Ilsee_xx

Beterschap hopelijk valt het mee en heeft ze er niet veel last van
Dankjewel! Hoop vooral dat die op der hoofd zitten minderen want daar heeft ze t meest last van. En komt daardoor na 3 uur als ze wakker wordt voor der fles alleen tussenin nog in slaap🙈

4 jaar geleden

Aloë vera crème helpt ook! Gebruikte wij bij onze oudste en nu bij de middelste met waterpokken. Hoop dat het niet overslaat bij ons baby'tje 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Charly88

Aloë vera crème helpt ook! Gebruikte wij bij onze oudste en nu bij de midde ...
Heb nu de calendula voor waterpokken en dat lijkt te helpen🙌🏻 en voor het slapen doen we een badje havermout kijken of dat ook wat helpt. Ik hoop het ook niet voor je🙈

4 jaar geleden

Reactie op MichelleT92

Heb nu de calendula voor waterpokken en dat lijkt te helpen🙌🏻 en voor het ...
Nou ons zoontje van 4 maanden heeft het nu ook🥲. Hij is er wel ziek van, spugen en koorts, hij wil alleen bij mij drinken en niet afgekolfde melk uit een fles. Ook hoest hij heel erg. Hoe gaat het nu met je dochter?

4 jaar geleden

Ik gebruikte voor mijn dochter zemelen badje van Heltiq icm Waterpokken Spray van VSM

4 jaar geleden

Reactie op Charly88

Nou ons zoontje van 4 maanden heeft het nu ook🥲. Hij is er wel ziek van, s ...
Ze heeft geen koorts gehad en bleef beperkt met de plekken, ze heeft wel dat ze meer ging hoesten. Na 3 dagen waren de plekken alweer weg aant het gaan en was alles weer in orde, maar afgelopen donderdag weer hoesten en koorts en der eczeem ontploft.. gisteren ging het alweer iets beter en geen koorts meer gehad... dus wat het nu weer is geen idee 🙈

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook voor haar eerste jaar waterpokken gehad en daarnaast ook eczeem. Wat bij ons hielp was de Kidsclinic waterpokken voor de verkoeling, daarbij zemelen in badje. Er waren helaas ook een aantal ontstoken plekjes bij, maar door een zalf van de HA was dit goed te behandelen. Niet te warm kleden. Houdt de plekjes goed in de gaten zodat je er snel bij bent met ontstekingen. Succes en Beterschap🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op MichelleT92

Ze heeft geen koorts gehad en bleef beperkt met de plekken, ze heeft wel da ...
Sneu he, ze zijn nog maar zo klein. Zou het liever zelf hebben. Ik las toevallig dit artikel van de week. https://www.ad.nl/binnenland/zeven-jonge-kinderen-overleden-kinderartsen-waarschuwen-voor-gevaarlijke-bacterie~a0cdbddd/ iets om in de gaten te houden! Gelukkig heeft ze geen koorts meer!

4 jaar geleden

Reactie op Charly88

Sneu he, ze zijn nog maar zo klein. Zou het liever zelf hebben. Ik las toev ...
Ja ik hou t ook extra in de gaten... maar geen koorts meer gehad nu hoesten gaat ook beter. Ze zit alleen niet helemaal lekker in vel vandaag, ook last van de warmte.. morgen even kijken hoe het gaat en anders toch weer langs de ha... moeten donderdag voor t eczeem weer komen en krijgen dan misschien eindelijk een doorverwijzing. Zijn zoveel dingen nu achter elkaar ook 🙈

4 jaar geleden

Reactie op MichelleT92

Ja ik hou t ook extra in de gaten... maar geen koorts meer gehad nu hoesten ...
Ach wat sneu he, als er 1 dingetje tegen zit dan volgt er meteen meer. Hopelijk knapt ze wat op en hoeven jullie niet naar de ha. Wel fijn dat jullie als het goed is door gestuurd worden voor het eczeem, dan kan dat hopelijk ook onder controle komen.

4 jaar geleden

Reactie op Mell-09

Mijn dochtertje heeft ook voor haar eerste jaar waterpokken gehad en daarna ...
Ja zemelen badje hielp inderdaad goed ook hier. Je het is rustig gebleven met de waterpokken alleen dat k*t eczeem blijft maar opkomen en daar heeft ze echt last van wel elke keer. Dankjewel!