23 Reacties
5 jaar geleden
So! Duidelijke test! Lijkt mij gewoon heel positief hoor :) zou morgen even de verloskundige bellen om te checken! Maar gefeliciteerd!
5 jaar geleden
Ik heb 23 feb een miskraam gehad (vastgesteld door verloskundige) en 28 maart een positieve test 🥰 14 april eerste echo🥰
5 jaar geleden
Mijn miskraam is 10 maart begonnen, 15 maart was het bloeden gestopt en 17 maart vastgesteld dat alles mooi schoon is. Ik heb helaas geen nieuwe test gedaan na de miskraam en nu heb ik dus geen idee of dit een nieuwe zwangerschap is of nog van de miskraam 😣
Kan gewoon geen rust meer vinden of het nou raak is of niet..

5 jaar geleden
Ik heb 3 geleden hetzelfde meegemaakt en nu een gezonde zoon van 2,5! Ik duim voor je!
5 jaar geleden
Hier ook 13 maart miskraam gehad en nu zwanger 4+4 ik voel heel goed mijn eisprong en als je zwanger ben of hcg hormoon in je lijft hebt krijg je geen eisprong
Dus gewoon zwAnger hier
5 jaar geleden
Hier hetzelfde! Dacht na 5 weken misschien toch wel weer tijd om ongesteld te worden. Toch maar testen en gelijk positief!
5 jaar geleden
Reactie op MoniqueCvdZ
Hier hetzelfde! Dacht na 5 weken misschien toch wel weer tijd om ongesteld ...
Wat fijn om die berichten te lezen! Gefeliciteerd! Biedt hoop voor een ander (mij in dit geval hihi)
5 jaar geleden
23feb miskraam 28 maart positieve test vandaag echo gehad 5+4 dagen en kloppend hartje 🥰
5 jaar geleden
Reactie op Veer9210
Mijn miskraam is 10 maart begonnen, 15 maart was het bloeden gestopt en 17 ...

Denk wel dat het raak is hoor! Zo’n knal test 6 weken na een miskraam lijkt mij erg onwaarschijnlijk. Bij mij was de test 2 dagen na de miskraam alweer negatief. Dit is natuurlijk per vrouw verschillend, maar toch, zo’n knaltest lijkt me onwaarschijnlijk.
5 jaar geleden
Wat een positieve berichtjes allemaal! Ik heb afgelopen dagen een miskraam doorgemaakt voor het eerst (bij mijn zoontje van nu 1 jaar ging de zwangerschap perfect, dus dit wel even slikken allemaal), dus jullie berichtjes geven veel moed. Wat mooi! Veel succes!! En bij twijfel zou ik gewoon je verloskundige raadplegen ❤️
5 jaar geleden
Je kunt inderdaad meteen zwanger worden na een miskraam. Je miskraam is dan in feite ook meteen je menstruatie. Gefeliciteerd ♡