16 Reacties
4 jaar geleden
Op de ap staat niet. Maar eet af en toe wel salami ook omdat ik er trek in heb.
4 jaar geleden
Zover ik weet kan dat gewoon hoor! Het enige wat ik niet meer gegeten heb en vind dat zeer moeilijk af en toe is filet americain...alle andere dingen eet nog gewoon, zij sommige dingen heel weinig. Denk soms dat er een te grote ophef wordt gemaakt qua voedsel, maar goed waar ieder zich het best bij voelt...
4 jaar geleden
Reactie op PantheraNL
Zover ik weet kan dat gewoon hoor! Het enige wat ik niet meer gegeten heb e ...
Bij de Albert Heijn hebben ze vegetarische filet americain, deze smaakt net als de “echte” een beetje zout en peper en het is zo lekker 🤤
4 jaar geleden
Reactie op janetgungor
Er staat bij mij op de verpakking gerookt.. dus het mag wel
Gerookt is nog rauw, in ieder geval rauw genoeg voor bacteriën. Daarom mag je ook geen Gerookte zalm.
4 jaar geleden
Ik eet Salami op m'n tosti of op een pizza, dan is het goed verhit en kan je het dus veilig eten 😊
4 jaar geleden
Ik volg het Voedingscentrum! Kun je heel makkelijk checken via Zwangerhap app. Salami eet ik alleen als het heel goed verhit dus, dus bijvoorbeeld op een pizza.
De vega filet americains vind ik echt niet te pruimen maar de vega paté van Kips is niet van echt te onderscheiden en vind ik heel lekker.
4 jaar geleden
Reactie op Tutje
Ja Jumbo en Lidl hebben ze ook en smaken idd gewoon als normale file americ ...
Ik heb het geprobeerd van de Lidl en jumbo maar is niet het zelfde. Ik heb al sinds het begin zin in filet american maar eet niet de normale dus de vega geprobeerd maar vind het niet te vreten 🥲
4 jaar geleden
Reactie op janetgungor
Er staat bij mij op de verpakking gerookt.. dus het mag wel
Gerookt is in principe nog rauw. Op het moment dat het wordt gerookt, js het nog rauw en het gaart ook niet door het roken. Het wordt alleen gerookt. Gerookte ham mag ook niet.