11 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze voor m’n zoontje ☺️

4 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje ook Sophie de Giraf maar ik heb vd week ook een koelbijtring van Woezel en Pip gekocht bij Kruidvat

4 jaar geleden

Deze is ook leuk

4 jaar geleden

Wij hebben een sophie de giraf, die ons zoontje heel leuk vind. Maar deze sleutels zijn ook favoriet. Zijn te vinden bij bijvoorbeeld kruidvat of trekpleister

4 jaar geleden

Hier ook Sophia de Giraf! We hebben nog een paar andere: een houten met bijtkralen en zijn naam, en wat hardere plastic kikker. Maar deze kan hij zo goed vasthouden dat hij die het liefst heeft! Vanmiddag had hij hem per ongeluk mee naar bed, was erin gevallen dus meneer had zich op z'n buik gedraaid en hem gevonden 🙈

4 jaar geleden

Eentje van 2/3 euro van de Kruidvat!! Zo'n fijne! Die doe je in de koelkast, zodat het lekker koud is voor de doorkomende tandjes

4 jaar geleden

Ja top ding

4 jaar geleden

Bij ons is dit bijtspeeltje van Nuby een succes. Het heeft verschillende structuren, onderdeeltjes die kunnen bewegen en het is makkelijk vast te pakken. Zoontje is er zoet mee!

4 jaar geleden

ik heb een bijtspeen van razbaby én twee bijtringen van de hema en de bite me raff én een koelbijtring slak van de kruidvat bijtspeen is favoriet. Maar het beste is nog wel onze vingers of als ik hem tandenpoets met een siliconen vingertandenborstel.