4 Reacties
4 jaar geleden
Ha,
Ik heb een tweeling. En wilde ook heel graag dat mijn jongens samen gingen slapen. Wij hebben een standaard ledikant van 120 gekocht, en de eerste weken sliepen ze daar heerlijk samen in. Totdat ze wat meer bewogen en elkaar wakker gingen maken (onbewust) toen hebben we een zelfde ledikant gekocht en er tegen aan gezet. Nu kletsen ze door de spijltjes in hun taal en pakken ze elkaars handje. (Bedje ikea)
Het is vooral kijken wat jij handig vind, maar dit is onze ervaring.
4 jaar geleden
Helaas heb ik geen ervaring met 2ling dus kan je niet helpen specifiek met deze vraag, maar ik volg wel even want ik vroeg mij dus ook af of we niet gewoon het ledikantje op onze kamer kunnen zetten ipv een wiegje. Ook al krijgen wij 1 kindje
4 jaar geleden
Hier hebben we de tweeling in het begin ook in 1 bed gezet in onze kamer. In het begin legde we ze langs elkaar, daarna ene aan het hoofdeinde en de andere voeteinde. Als dat niet meer ging gingen ze elk in hun eigen bedje. Bij ons staan de bedjes nog steeds tegen elkaar, maar dan nu de peuterbedjes (2.5j). Sommige tweelingen slapen beter ieder in een eigen kamer, maar dat weet je pas als je ervoor staat.