39 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben gisteren bij de Prenatal gekozen voor de Maxi-Cosi Pebble 360 met ook de family fix 360.
Alleen vandaag nog in de aanbieding trouwens, op de site staat uitgesloten maar in de winkel (Breda) geld het op alle stoeltjes en bases. Gaat om 15% korting.
We hadden nog even gezocht wat de aanbieding is met mama mazzeldagen afgelopen 2 jaren en dat was toen ook 15%.
4 jaar geleden
Wij wilden eigenlijk de maxicosie van Joolz, maar deze kan niet draaien op de isofix, wij vinden het draaien toch wel handig ivm het kindje er makkelijk uittillen, uiteindelijk dus voor de gewone maxicosi pebble 360 gegaan omdat je hierbij de isofix wel kan draaien.
4 jaar geleden
Wij hebben de gewone pebble pro van joolz voor op onze joolz kinderwagen
4 jaar geleden
Wij hebben de maxi cosi pebble 360. Deze leek ons erg fijn doordat je de maxicosi en straks andere autostoel kan draaien!

4 jaar geleden
Reactie op Clair1988
Wij hebben ook gekozen voor de pebble 360. Vooral ook omdat we de opvolgsto ...
Dit is idd handig als je verder geen kindjes wil, wil zouden graag nog een 2e willen en dan zou het dus betekenen dat als we het autostoeltje van maxicosie op de isofix zetten we bij een 2e kindje dus nog een isofix moeten kopen, je koop dan dus eigenlijk een opvolgstoeltje en een isofix, dan is een complete autostoel (die ook kan draaien) in verhouding goedkoper. Maar dat is alleen bij 2 kindjes
4 jaar geleden
Ik heb ruim 6 jaar gelezen de pebble ( normaal) aangeschaft. Heb even opgezocht wat de 360 was. Ik zie eigenlijk het voordeel er niet van. Zolang het kindje in de maxicosi zit klik ik het simpel uit de base. Om het kindje er thuis of buiten uit te halen.
Ik wil je als tip meegeven om gewoon in een winkel te kijken en voelen qua gewicht. Want ik vind het nogal wat kilo's met een uk erin. Vriendin heeft de coral. Kun je het ukkie er in een schaal uitklikken.
4 jaar geleden
Reactie op Juffie89
Ik heb ruim 6 jaar gelezen de pebble ( normaal) aangeschaft. Heb even opgez ...
Ja helemaal mee eens ik vind de pebble echt zwaar laat staan als er een kind in zit wat steeds zwaarder wordt 🥺 ik ben er nog niet over uit welke ik wil maar ik zoek een lichte
4 jaar geleden
Wij hebben een Pebble Pro (dus de 'normale') die we met adapters op de Harvey 3 kunnen klikken. 😊 Heb laatst in een sale voor 3 euro voor Dooky een soort kussentje voor het handvat gekocht, dan is het minder pijnlijk/oncomfortabel om de maxicosi op je arm te dragen (zo aan de binnenkant van je elleboog zeg maar haha). De praktijk moet uitwijzen of dat allemaal klopt en of het gewicht fijn is hahaha
4 jaar geleden
Bij babypark kregen we uitleg over de Besafe, deze heeft als enige 5-punts sluiting waarmee de heupjes ook beschermd zijn. Wij twijfelen nu tussen die of de pebble..