39 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Anne Marieke Brink

Harde buik
Waar kan je die kopen? 😅

4 jaar geleden

Ik neem de maxi cosi cabrio fix ( in de aanbieding via bol.com) hier kan een iso fix onder. Mocht je een babypark in de buurt hebben, zij hebben boven een outlet waar ook vaak maxi cosis staan voor een leuke prijs

4 jaar geleden

Reactie op mom to be chantal

Ja helemaal mee eens ik vind de pebble echt zwaar laat staan als er een kin ...
Ik denk ook dat je beter naar gewicht kunt kijken. Dat hoor ik van iedereen. Wij hebben zitten kijken naar het merk Nuna en die hebben er een die is maar 2,8 kg. Dat is gemiddeld 1,5 kg lichter dan andere. De Maxi-Cosi pebble vond ik erg mooi maar super zwaar.

4 jaar geleden

Maxi-Cosi Pebble 360 i-Size Essential. Omdat hij heel veilig is en volgens mij als enige van maxi cosi een normale kap heeft. Dat lijkt me erg fijn als we hem op de kinderwagen zetten.

4 jaar geleden

Reactie op Zindy

Ik neem de maxi cosi cabrio fix ( in de aanbieding via bol.com) hier kan ee ...
Die cabriofix is erg handig omdat die ook op een isofix lose base past. Hij is ook wat lichter geloof ik.

4 jaar geleden

Ik heb een keuze gemaakt.. het is de pebble geworden! 😋

4 jaar geleden

Reactie op RVE26BG20

Ik heb een keuze gemaakt.. het is de pebble geworden! 😋
De draaibare of de standaard?

4 jaar geleden

Reactie op Dina-Marie

De draaibare of de standaard?
De standaard! Vind de draaibare niet zo mooi 🙈

4 jaar geleden

Reactie op RVE26BG20

Ja heb ik ook meer interesse in. Is het deze? Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size Baby Autostoeltje Essential Die is in de aanbieding bij babypark namelijk.

4 jaar geleden

Reactie op RVE26BG20

Echt? Ik vind die draaibare dus veel mooier omdat hij tenminste een normale kap heeft 🙈😅

4 jaar geleden

Reactie op Mooseje

Die cabriofix is erg handig omdat die ook op een isofix lose base past. Hij ...
Ja klopt echt heel erg fijn. Ik gebruik het echt enkel voor vervoer dus dat is top. Super blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Sterrenmama91

Echt? Ik vind die draaibare dus veel mooier omdat hij tenminste een normale ...
Haha ik vind die kappen juist niks.. die gaan er zover over 🙈 Gelukkig verschillen de meningen!

4 jaar geleden

Reactie op Dina-Marie

Ja heb ik ook meer interesse in. Is het deze? Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size ...
Zou kunnen iets van €189 nieuw Maar moet heel eerlijk zeggen ik heb hem 2de hands.. scheelt zoveel geld en vond het voor een jaar best veel 😬

4 jaar geleden

Wij zijn gegaan voor de cybex cloud z. Totaal niet gelet op gewicht 🤣 in de winkel alleen op de wagen geklikt en niet verder gekeken.. enthousiasme.. eerste kindje haha. Wat ons de doorslag gaf was dat je deze kan "uittrekken" waardoor straks ons mannetje langer in het "autostoeltje" mag liggen.

4 jaar geleden

Reactie op kikiSalvador

Dat is handig! 😍
Ja toch vind hem prefect vergeet je een x kinderwagen hoef je maar dit gebruiken

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Maxi Cosi Coral 360. Het binnenste gedeelte kan je samen met je kindje eruit halen waardoor het niet zo zwaar is en het draaibare isofixonderstel is handig in een kleine auto 😊

4 jaar geleden

Wij hebben de joie maxi cosi gekocht.

4 jaar geleden

Reactie op batata

Dit word hem
Ga je geen spijt van krijgen! Wij hebben deze ook gekocht bij ons eerste kindje. Echt een heerlijkheid om niet je onderstel mee te moeten sleuren. Veel jaloerse blikken gehad van andere moeders 😊