39 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mom to be chantal
Ja helemaal mee eens ik vind de pebble echt zwaar laat staan als er een kin ...
Ik denk ook dat je beter naar gewicht kunt kijken. Dat hoor ik van iedereen. Wij hebben zitten kijken naar het merk Nuna en die hebben er een die is maar 2,8 kg. Dat is gemiddeld 1,5 kg lichter dan andere. De Maxi-Cosi pebble vond ik erg mooi maar super zwaar.
4 jaar geleden
Maxi-Cosi Pebble 360 i-Size Essential. Omdat hij heel veilig is en volgens mij als enige van maxi cosi een normale kap heeft. Dat lijkt me erg fijn als we hem op de kinderwagen zetten.
4 jaar geleden
Reactie op RVE26BG20
Ik heb een keuze gemaakt.. het is de pebble geworden! 😋
De draaibare of de standaard?
4 jaar geleden
Reactie op RVE26BG20
De standaard! Vind de draaibare niet zo mooi 🙈
Ja heb ik ook meer interesse in.
Is het deze? Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size Baby Autostoeltje Essential
Die is in de aanbieding bij babypark namelijk.
4 jaar geleden
Reactie op RVE26BG20
De standaard! Vind de draaibare niet zo mooi 🙈
Echt? Ik vind die draaibare dus veel mooier omdat hij tenminste een normale kap heeft 🙈😅
4 jaar geleden
Wij zijn gegaan voor de cybex cloud z.
Totaal niet gelet op gewicht 🤣 in de winkel alleen op de wagen geklikt en niet verder gekeken.. enthousiasme.. eerste kindje haha.
Wat ons de doorslag gaf was dat je deze kan "uittrekken" waardoor straks ons mannetje langer in het "autostoeltje" mag liggen.
4 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de Maxi Cosi Coral 360.
Het binnenste gedeelte kan je samen met je kindje eruit halen waardoor het niet zo zwaar is en het draaibare isofixonderstel is handig in een kleine auto 😊
4 jaar geleden
Reactie op batata
Dit word hem

Ga je geen spijt van krijgen! Wij hebben deze ook gekocht bij ons eerste kindje. Echt een heerlijkheid om niet je onderstel mee te moeten sleuren. Veel jaloerse blikken gehad van andere moeders 😊