15 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even mee, loop tegen hetzelfde aan!

4 jaar geleden

Ik volg ook, ik heb hetzelfde.

4 jaar geleden

Ik heb een pacco inbakerdoek die mag je tot 6 maanden gebruiken mits je kleintje niet eerder gaat draaien. Daarvan heb je ook een afbouwdoek waarbij je een voor een de armpjes vrij kan laten ipv beide tegelijk. Mijn zoontje van 3 maanden moest vorige week na z'n vaccinatie zonder inbakerdoek, heel de nacht vlogen z'n armen heen en weer. Ben ook heel benieuwd wanneer dat over gaat.

4 jaar geleden

De love to dream misschien iets?

4 jaar geleden

Ik heb een Fedde en Kees slaapzak gekocht. Daar kan je de armen tegen het lichaam aan ritsen. Vanavond proberen aangezien m’n dochter vandaag haar spuitjes krijgt!

4 jaar geleden

Fedde en kees

4 jaar geleden

Meyco heeft 0-3 maand en 3-6 maand inbakerdoeken. Wij hebben onze 1e ingebakerd tot ze ging omrollen en dat gaan we nu met de 2e ook doen. Daarna in een gewone slaapzak en mocht die dan toch wakker worden door onrustig te zijn dan nog is inbakeren met een grote hydrofiele doek.

4 jaar geleden

Hier ook Fedde en Kees! Duurde een krap weekje voordat ze echt gewend was.

4 jaar geleden

In slaapzakjes zonder armsgaten worden de armen van de baby opgesloten. Dit is het beste alternatief voor strak inbakeren.

4 jaar geleden

Wij gebruiken de Love to dream slaapzak, denk dat dit wel een goede tussenstap is voordat je over gaat op een puck a baby bijvoorbeeld.

4 jaar geleden

Dank je wel voor het meedenken allemaal!

4 jaar geleden

Hier ook Fedde en Kees! Duurde een krap weekje voordat ze echt gewend was.
Slaapzakje van fedde en Kees?

4 jaar geleden

Reactie op december2021#

Slaapzakje van fedde en Kees?
Ik gebruik allebei, het slaapzakje en het lakentje. Ze zijn wel prijzig, dus eerst tweedehands een goede set gevonden (60€ totaal) en toen het bleek te werken zelf nog een set aangeschaft voor als de ander in de was zit. Meestal wordt ze nu met haar armpjes nog rustig langs haar lichaam wakker, terwijl ze in principe wel bij haar mond kan komen qua bewegingsvrijheid. Dat was wel even wennen voor haar, maar gaat nu dus heel goed.

4 jaar geleden

Ik gebruik allebei, het slaapzakje en het lakentje. Ze zijn wel prijzig, du ...
Je kunt ze trouwens voor een mooie prijs weer doorverkopen als het niet blijkt te werken. 60€ was erg weinig voor wat er tweedehands te vinden was

4 jaar geleden

Volg!