12 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een babygym, onze kerel blijft maar kletsen tegen de uiltjes die boven hem hangen haha

4 jaar geleden

Wij hebben de speelmat van Lovevery. Echt een succes! Krijg je een boekje bij voor de ontwikkeling per maand. Kan hij steeds nieuwe dingen ontdekken. Hij vindt het geweldig!

4 jaar geleden

Buiten een babygym etc inderdaad. Vind mijn kleine de activity knot van lamaze geweldig interessant.

4 jaar geleden

Mijn zoontje vindt de babygym ook fantastisch, al sinds hij 8 weken was! Lekker (ongecontroleerd) slaan tegen de leeuw en olifant (luiaard en aap kan hij nog niet bij😂)! Ook de muziek mobiel vind hij erg leuk! Daarnaast geven we hem vaak een knisper doekje als hij in het voedingskussen op de bank ligt, ook leuk😁👌🏻

4 jaar geleden

Wij hebben inderdaad ook een babygym, daar vind onze het leuk als je in de toeter knijpt😂 maar als we haar in het voedingskussen op de bank hebben dan zijn de bijtringen heel erg interessant

4 jaar geleden

Babygym en kijkboeken zijn hier ook helemaal in trek. Vindt hij fantastisch!

4 jaar geleden

Babygym boven de wipstoel zodat ze erbij kan, Oball, Playgro Loopy Links, kijkboekje, knisperdoekjes. Noem maar op haha!

4 jaar geleden

Babygym boven de wipstoel zodat ze erbij kan, Oball, Playgro Loopy Links, k ...
Ik gebruik de Loopy Links nu trouwens vaak icm de Oball. Ze zijn allebei vanaf jong al heel makkelijk vast te grijpen en op deze manier kan ik het ook aan de wagen of autostoel vastmaken. Ideaal!

4 jaar geleden

Een spiegeltje, groot succes hier!

4 jaar geleden

Dit zijn de favorieten hier op het moment. Ook het boxmobiel, box spiegel en de trappel piano zijn een grote hit ☺️

4 jaar geleden

Ik gebruik de Loopy Links nu trouwens vaak icm de Oball. Ze zijn allebei va ...
Wat een goede tip! Ik heb beide maar nooit zo bedacht haha