26 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de doekjes van de kruidvat. Doos vaak in de aanbieding 1+1. Pak zelf de waterwipes want vind de parfum erin niks en kan de doekjes overal gebruiken

3 jaar geleden

Zijn het deze die je hebt?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op VirginieW

Zijn het deze die je hebt?
Ja die. Je hebt ook nog blauwe of paarse maar die zijn met parfum. Sommige gebruiken die ook overal. Ik heb daar zelf minder mee. Als je de aanbiedingen in de gaten houd: met enige regelmaat 1+1 of 2de halve prijs of 10 euro per doos

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem1802

Ja die. Je hebt ook nog blauwe of paarse maar die zijn met parfum. Sommige ...
Ja nu staan de andere in promo 2 voor €16

3 jaar geleden

Ik heb gewoon de roze van de Kruidvat.. wel met parfum maar mijn zoontje kan daar prima tegen. En ze zijn inderdaad super vaak in de actie. En een heeel stuk goedkoper dan de pampers 😅

3 jaar geleden

Reactie op Eliwisa

Ik heb gewoon de roze van de Kruidvat.. wel met parfum maar mijn zoontje ka ...
Die van ons ook, maar wij hadden daar zelf meer moeite mee vandaar🙈 ook omdat wij de doekjes na het eten bij de mond enz gebruiken

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem1802

Die van ons ook, maar wij hadden daar zelf meer moeite mee vandaar🙈 ook om ...
Hier nog eens snoetenpoetsers apart voor na het eten 🙈 vandaar ik in twijfel ga over te schakelen naar een goedkoper alternatief vochtige doekjes 😅

3 jaar geleden

Wij hebben ze thuis van de action, teddy care en dan de blauwe de sensitive. Vind deze vooral ook ideaal doordat er niet echt een geurtje aan zit en er zit een klepje op het pak.

3 jaar geleden

Kruidvat sensitive gebruiken wij.

3 jaar geleden

Mijn man heeft een hele tijd geleden doekjes in de aanbieding besteld van Etos, de varianten sensitive en mild. Voor mijn gastouderopvang gaan er ook veel doekjes doorheen. Mijn man checkt altijd de aanbiedingen en koopt gelijk een hele partij in, zodat we weer maanden vooruit kunnen 👌
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ik heb heeeel veel gebruikt en ik weet 1 ding zeker: NIET de etos doekjes, die zijn echt het meest rampzalig met 4-5 doekjes tegelijk eruit. Zelfs mijn dure oxo tot doekjeshouder kan hier niet tegenop. Bij de water doekjes van kruidvat is dit het minst 😊

3 jaar geleden

Ik heb heeeel veel gebruikt en ik weet 1 ding zeker: NIET de etos doekjes, ...
Je hebt bij de zeeman een siliconenhoes waarbij de doekjes naar 1 gaan

3 jaar geleden

Kruidvat sensitive

3 jaar geleden

Ik heb de waterdoekjes van Kruidvat . Ze gaan (muv poepluiers) mee met de wasbare luierwas. Dan hergebruiken we ze weer. Dat is wel ideaal aan deze doekjes.

3 jaar geleden

Reactie op Movicolon

Ik heb de waterdoekjes van Kruidvat . Ze gaan (muv poepluiers) mee met de w ...
Vochtige doekjes in de was? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein Ter Hoeve

Wij hebben ze thuis van de action, teddy care en dan de blauwe de sensitive ...
Mag ik je vragen wat deze kosten? En zijn ze ook weleens in de aanbieding?

3 jaar geleden

Reactie op Nitij

Mag ik je vragen wat deze kosten? En zijn ze ook weleens in de aanbieding?
0,99 (voor 90 doekjes) zijn zelfde in de aanbieding.

3 jaar geleden

https://www.luieraanbiedingen.net/babydoekjes/ Staan altijd de laatste aanbiedingen op :) Maarre doekjes meegeven naar de opvang, mag ik vragen wat daar de achterliggende reden voor is? Bij gast ouder kan ik begrijpen, maar bij de opvang? Nooit eerder gehoord… Vind het zelf nogal raar, lijkt me zeer onpraktisch voor ieder kindje z’n eigen doekjes te pakken? Bij ons zit het iig bij de prijs in (ook de luiers, maar daarvan weet ik dat dat niet overal is).

3 jaar geleden

Reactie op S_2021

https://www.luieraanbiedingen.net/babydoekjes/ Staan altijd de laatste aan ...
Vanaf 1/10 moeten wij vochtige doekjes + luierzalf meegeven door de stijgende kosten.. Wij geven al van in het begin pampers mee melkpoeder + 1 pak water van 6 flessen. Medicatie, reservekledij.. onze opvang is berekend op loon

3 jaar geleden

Reactie op VirginieW

Vanaf 1/10 moeten wij vochtige doekjes + luierzalf meegeven door de stijgen ...
Mag ik vragen; is dit Nederland of Belgie?