3 Reacties
vorige maand
Ik werk in de kinderopvang. Mijn zoon gaat straks 2 dagen naar de BSO. Ik werk 2 hele dagen (maandag en dinsdag) en 2 halve (woensdag en vrijdag ochtend) waardoor ik iig 3 dagen in de middag thuis ben.
vorige maand
Wat voor opleiding heb je gedaan en wat voor werk hiervoor?
Ik werk als adviseur bij een adviesbureau. Redelijk flexibel in te plannen. Moet wel mn uren maken en werk doen maar als ik een keer een uurtje later eerder of later begin dan kan dat. Ik begin vaak vroeg en stop iets eerder en haal de meisjes op en mn man brengt ze weg en komt vlak voor het eten thuis. En soms andersom. Thuis werken kan ook goed, afhankelijk van afspraken. Staat tegenover dat ik soms het hele land door moet en soms naar het buitenland.
vorige maand
Reactie op NB21
Wat voor opleiding heb je gedaan en wat voor werk hiervoor?
Ik werk als a ...
Ik heb de opleiding dierverzorging afgerond. 8 jaar in geitenhouderij en groot hondenpension gewerkt. Sta nu alweer 1,5 jaar zelfstandig in dierenspeciaalzaak. Bent dus altijd alleen aan het werk. Van 9.30 tot 18.00 dus pas laat thuis, want is niet om de hoek. Mijn man is kraanmachinist dus die is er niet met schooltijden halen/brengen. Nu dus opzoek naar iets anders. Welke richting maakt me niet uit en sta ook open om opleiding te volgen want leer makkelijk. Alleen lastig waar nu te zoeken of om hulp/advies te vragen