10 Reacties

4 jaar geleden

hoi hoi, ik werk in de ouderenzorg, ik werk op een groep van 6 cli毛nten erg kleinschalig dus.. ik doe mijn werkzaamheden tot wanneer dit gaat .. de medicijnen kan je aanreiken op de hand van de cli毛nt of met handschoenen aan

4 jaar geleden

Ik ben verpleegkundige op de grz revalidatie zorg en werk gewoon zoals altijd. Als het bed te zwaar wordt ga ik juist medicatie delen. Omdat geen zwaar werk is. Oo juist nu word ik ingezet voor de verpleegtechnische handelingen. Na mijn weten geen probleem.

4 jaar geleden

Hey ! Ik werk zelf als verpleegkundige. Maar je komt met alles in contact en moet dit van je af zetten. Ik heb heel veel pati毛nten die een sentinel hebben laten doen, zij zijn radioactief. Je kan niet bij iedere pati毛nt buiten blijven of afstand nemen. Ik ben momenteel 15 weken en wil je niet bang maken, maar het is wel echt zwaar.... maar heel veel succes! 馃槝

4 jaar geleden

Hoi, zelf ben ik werkzaam op een pg+ afdeling(voor bewoners met een vorm van dementie en moeilijk hanteerbaar gedrag). We hebben 7 bewoner, de gehele dag door staan we met zijn 2en. Dit is nu wel lekker om werkzaamheden te verdelen, merk dat het op dit moment nog prima te doen is.

4 jaar geleden

Fijn om te horen van jullie dat het goed te doen is! Dat stelt toch meer gerust

4 jaar geleden

Reactie op BabyJohnson

Hey ! Ik werk zelf als verpleegkundige. Maar je komt met alles in contact ...
Ik ben ook 15 weken. Ben benieuwd hoe zwaar het dan gaat zijn. Het is in ieder geval fijn dat het qua medicatie en verzorging te doen is

4 jaar geleden

Ik mag gewoon werken. Ik werk sws het meest wel met handschoenen aan. Verder moet je echt oppassen met chemotherapie maar ik verwacht niet dat je die op een afdeling echt tegenkomt. Daarnaast zou ik gewoon vooral ook kijken naar de zwaarte van de zorg. Ik ga nu al minder werken en niet naar bepaalde.clientne omdat het.voor mijn lichaam to much is.

4 jaar geleden

Ik werk zelf met kinderen met een ernstige meervoudige beperking. Wij werken veel met de tillift bij verzorgen en transfers in en uit de stoel. Misschien gebruiken ze dat ook in de ouderenzorg?

4 jaar geleden

Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis en bij ons moeten alle verpleegkundigen onmiddellijk stoppen met werken wegens mogelijks besmettingsgevaar

4 jaar geleden

Opletten bij transdermale pleisters. En ook zeker opletten met medicatie voor kanker. Voor de rest gewoon opletten dat je op je ergonomie let. En zoals hierboven al beschreven zoveel mogelijk met handschoenen werken. 馃槉