4 Reacties
5 jaar geleden
Ik werk zelf in het ziekenhuis wat best pittig is nu, gister toevallig gesprek gehad hierover dat ik 6u per dienst wil gaan werken ipv 8u per dienst omdat het te veel word en ik hiernaast nog school volg. doe wat voor jou goed voelt, luister naar je lichaam want je bent wel een klein mensje aan het maken! vergeet dat niet馃槈馃
5 jaar geleden
Luister naar je lichaam en geest maar ook als je het mentaal heel zwaar hebt kan dit omduur doorwegen op je zwangerschap. Ik heb het doorzetten op mijn werk mentaal en fysiek mogen bekopen met een ziekenhuis opname en nu ik hier lig is het voor mij heel erg duidelijk dat niet alleen het fysieke aspect belangrijk is. Als je het mentaal te zwaar zal dit omduur ook fysiek beginnen doorwegen.
Denk aan jezelf!
5 jaar geleden
Zelf werk ik vanaf 8 weken nog maar halve dagen, merk dat het echt niet gaat. Je moet goed naar je lichaam luisteren, die kleine in je buik is nu het aller belangrijkste. Snap dat het lastig kan zijn om het op je werk erover te hebben maar ik denk dat het al oplucht als je het doet en mensen ook weten dat je het zwaar hebt.
5 jaar geleden
Bedankt iedereen! Ik ga dit weekend het er goed met mijn man over hebben om misschien minder te gaan werken. Ik hoop dat 1 dag vrij in de week al helpt om het een beetje los te kunnen laten