9 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb hem ook voor in de maxi cosi. Lijkt me warm genoeg en anders nog dekentje bovenop leggen bij echte koude dagen.

4 jaar geleden
Ik heb hem ook voor de maxicosi. Maar we gaan het enkel in de auto gebruiken of voor korte bezoekjes. Want echt buiten voor wandelingen gebruik je toch de wandelwagen?

4 jaar geleden
Reactie op Marjondevos
Ik heb hem ook voor de maxicosi. Maar we gaan het enkel in de auto gebruike ...
Lijkt mij ook, met een kruikje erin evt 😁

4 jaar geleden
Hier ook gekocht met het idee voor de maxicosi. En die gebruik je (wij in ieder geval) alleen voor kort vervoeren met kleertjes en jasje/vestje.
Zoals eerder al word geschreven, voor echt buiten wandelen, winkelen enzo gaat de kinderwagen mee.
Van onze eerste hebben we nog een warme voetenzak liggen voor als het echt koud is en het moment buiten in de maxicosi toch wat langer duurt.

4 jaar geleden
ik heb ook deze, ze heeft er ook nog lekker warme kleertjes onder en in de auto doe ik toch de verwarming aan anders heb ik het zelf te koud 😅 ik heb ook een koeka voetenzak voor als het écht sneeuwt en vriest maar voor kleine stukjes maak ik me geen zorgen met deze. zoals al eerder gezegd, voor wandelingen gebruik je toch de wagen met dekentjes, niet de maxi cosi 😬