Hoi allemaal,
Sinds een kleine week heeft onze peuter van bijna 3 jaar flinke woede aanvallen. Hij heeft sinds een maand een nieuwe kamer omdat hij een zusje krijgt, hier slaapt hij prima en is er blij mee, hij is net ziek geweest waarbij hij amper kon eten en drinken en flink veel pijn had. We zijn hierbij gelijk gestopt met de speen (had hij alleen snachts) omdat hij toch al 4 dagen zonder sliep door de pijn.
De woede aanvallen zijn echt krijsend alsof hij wordt vermoord en we weten ons even geen raadt meer. De buren beginnen op de muur te bonken en als we van mijn ouders vandaan naar huis willen, staat de halve buurt voor het raam omdat we hem niet rustig de auto in krijgen.
Wij proberen hem zelf te kalmeren, door rustig te blijven en te vragen wat er is. Hij wil niet praten geeft hij door het gegil heen aan. Prima, dan laat ik hem uit razen en praat ik daarna. Het duurt echt 20 min en gebeurt meerdere keren op een dag.
Ik ben echt bang dat mijn buren dalijk een melding gaan maken, dit hebben ze namelijk al eerder willen doen toen mijn kleine baby was en dag en nacht krijsde wegens koemelkallergie waar we niet voor geholpen werden de eerste paar maanden.
Wie heeft er nuttige tips voor ons?