12 Reacties
4 jaar geleden
Zoals ze altijd tegen mij zeggen. Neem 2 paracetamols neem een douche daarna kruik. Blijft het dan aanhouden bellen. Dus zou dit proberen en als het niet beter gaat bellen en overleggen.
Ik ben 31+4 weken momenteel. Hier is ze wel al ingedaald maar ligt nog niet vast. Juist met indalen.. heb je helse steken.. richting je vagina.. maar dat hoor ik je niet zeggen.
Ben benieuwd!
4 jaar geleden
Reactie op Wokkel3
De paracetamol al gepakt 2x vandaag maar dat heeft weinig geholpen. Bad en ...
Dan even douchen en kruik voor warmte. En als niet weg ebt bellen
4 jaar geleden
Reactie op Marloes9191
Dan even douchen en kruik voor warmte. En als niet weg ebt bellen
Toch net even gebeld. Ik bel niet zo snel, voel me dan gelijk zo bezwaard maar dacht beter nu dan vanavond 🙈 voor nu geen alarmbellen en morgen urine laten checken. Lijkt eerder op blaasontsteking maar blijft toch lastig via de telefoon. Als het vanavond erger wordt dan huisartsenpost om eerder urine te laten checken en als ik echt veel pijn houdt dan weer VK bellen voor een check. Voor nu eerst even een warm bad en kruik, hopelijk helpt het iets. Je wordt er zo onzeker door en ik helemaal... Wij hebben helaas een vervelende voorgeschiedenis door verlies van ons eerste kindje tijdens de zwangerschap dus ben wel wat onzekerder. Dankjewel voor je reacties!
4 jaar geleden
Reactie op Wokkel3
Toch net even gebeld. Ik bel niet zo snel, voel me dan gelijk zo bezwaard m ...
Oja dat kan ik begrijpen dat als je je kindje verloren bent onzekerder bent. Wat heftig zeg😟vind ik heel erg voor jullie!
Wat goed dat je gebeld heb. Bij twijfel gewoon weer bellen. Desnoods even door naar het ziekenhuis voor de zekerheid.
Ik hoop dat het door het douchen een beetje afneemt. Want dit is verre van fijn !
4 jaar geleden
Reactie op Wokkel3
Ja dat maakt je echt onzeker 😓 dankjewel, het bad heeft helaas weinig geda ...
Rustig aan en als het aanblijft gewoon bellen meid!
4 jaar geleden
Ik weet niet of het gewoon je spieren kunnen zijn? Ik heb dit namelijk ook en ga ervoor naar de bekkenfysio. Komt bij mij door de verweking van m’n bekken en de druk die dat op m’n spieren geeft.
4 jaar geleden
Reactie op Marloes9191
Hoe is het gegaan vanacht?
Gisteravond alsnog naar de huisartsenpost geweest, moest meteen komen. Urine laten checken en gezien door arts. Urine zagen ze klein spoortje eiwitten maar dat is normaal en klein spoortje verhoogde ontstekingswaarden. Ook dit was vrij normaal en dus geen blaasontsteking. Ben vervolgens helemaal nagekeken voor zover een huisarts dat kan en naar huis gegaan. Bloeddruk etc was goed. Als het nog erger werd moest ik weer bellen. Waarschijnlijk toch of indalen, of voorweeën... Vandaag controle bij de VK dus ben benieuwd. Eventueel nog een keer urine laten checken want kan toch een begin geweest zijn van een blaasontsteking die nog door moet zetten....