4 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter gaat gelijk 1 ochtend per week zodra ze 2 jaar is. Volgende week heeft wenochtend. Als ze het leuk vind en er aan toe is gaan we haar 2 ochtenden brengen. Dit ook zo bij mijn zoontje gedaan. Beviel heel goed.

één jaar geleden

Hou er wel rekening mee dat je geen kinderopvangtoeslag krijgt als je niet werkt, dus wellicht goed om ook naar de kosten te kijken. Kan me voorstellen dat 1 of 2 dagdelen peuterspeelzaal fijn is, kinderdagverblijf kan ook maar zal denk ik wel duurder zijn. Soms zijn er ook nog wel andere initiatieven, zoals mamacafé's in de lokale bibliotheek, ook de verpleegkundige van het CB weet misschien wel wat er nog meer aan aanbod is in de regio.

één jaar geleden

Onze dochter gaat per januari 1x in de week een ochtend naar de peuterspeelzaal. Zelf werk ik ook niet en gaan eerst voor 1x . Gaan het wel uitbreiden naar 2x in de week. Maar wanneer geen idee. Qua kosten is het ongeveer hetzelfde als een kdv (uurprijs) maar een hele dag is natuurlijk een stuk prijziger. Ik heb zelf in de opvang gewerkt. Je zou ook kunnen kijken wat het beste bij jullie zou passen. Voor iedereen is dat verschillend. Dit past het beste bij ons☺️

één jaar geleden

Bij onze peuterspeelzaal is een speciale prijzenlijst voor 1verdieners. Aan de hand van het inkomen betaal je dan een bepaald bedrag per uur.