136 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Meryem35
Eerste echo gehad !! Was fantastisch en het hartje klopte goed en super sne ...
Oh dat is super fijn om te horen!
3 jaar geleden
Hoe gaat het met iedereen?
Omdat ik nog steeds overgeef en me zo misselijk voel, eindelijk aan de dokter om medicatie gevraagd. Vanavond eerste pil genomen en het lijkt te helpen. Neveneffect is wel dat ik er enorm slaperig van word, maar dat moet dan maar.
Ondertussen aftellen naar de 13e week, want dan krijgen we eindelijk onze eerste echo!
3 jaar geleden
Reactie op Fannyke89
Hoe gaat het met iedereen?
Omdat ik nog steeds overgeef en me zo misselij ...
Het gaat goed hier! Ik zit ook aan de medicatie, helpt wel maar idd super moe 😄 Wij hebben ondertussen de naaste families verteld dat we in verwachting zijn, iedereen super blij. Wel jammer dat ik mijn familie niet “in person” kon vertellen maar het is niet anders.
Maandag eerste echo, zit zo in de spanning nu! Ik weet niet eens wat ik met mezelf moet doen de komende dagen 😅
3 jaar geleden
Hallo allemaal!
Fanny, jij dus ook zo misselijk helaas, succes! Lang wachten zeg op je eerste echo. Ook daarmee succes 😃
Bebe, leuk dat jullie t verteld hebben, en gelukkig bestaat er video chat tegenwoordig. Veel plezier en succes maandag 😃
Hier alles goed, ben wel iedere dag de hele dag misselijk en ik eet bijna niks. Maar ik krijg gedurende de dag genoeg vocht binnen, wat crackers en fruit, en de vitaminen, dus ik ga ervan uit dat dat genoeg is. Hopelijk over een paar weken beter!
3 jaar geleden
Hey hey, ook hier alles goed😁
Fanny naar dat je zo misselijk bent ik hoop dat het snel over gaat.
Bebe ik snap het gevoel helemaal, heb mijn familie vandaag via facetime verteld dat ik zwanger ben. De reacties waren wel fantastisch 😍suc6 met je eerste echo.
Banana ook sterkte met je misselijkheid.
Met mij gaat eigenlijk alles goed bijna nooit misselijk, soms ff in de ochtend maar voor de rest voel ik me eigenlijk prima. Volgende echo 31mei heb der zin in😁
3 jaar geleden
Hallo allemaal,
net de app geïnstalleerd....;)
Ik woon in Tanzania maar wil wel naar NL gaan voor de bevalling. Lijkt me naar als je het echt allemaal zonder je familie moet doen!! Dit is mijn vierde kindje. De 2e en 3e ook gekregen toen we in Afrika woonden. Maar toen ook pas met 35 wkn naar NL. Miste mijn familie dan ook erg, zeker ook als we dan weer terug gingen met een kleine baby.
Fijn dat er al een paar bemoedigende echo's zijn geweest! en sterkte voor degenen die nog moeten wachten.
Ik ben trouwens ook misselijk steeds. heb zelf het idee dat ik vooral moet zorgen dat mijn maag nooit helemaal leeg is. dus met regelmaat kleine beetjes eten...
Groetjes!
3 jaar geleden
Hoi C, gefeliciteerd! Fijn dat je in NL kan gaan bevallen, zelfs tijdens corona tijd. Tanzania, prachtig, veel goede herinneringen heb ik daar! Kilimanjaro beklommen, Safari, Zanzibar, mafia island... 🤩 snap dat je je familie erg mist. Denk dat alles ook verandert zodra je kinderen hebt en dat je dan meer je familie mist. Ik zal t gaan zien 😃
3 jaar geleden
Zojuist onze echo gehad, alles zag er goed uit voor 8 weken en het hartje klopt! Zo blij en opgelucht ☺️
3 jaar geleden
Hoi meiden, leuk dat het met iedereen goed gaat. Op de misselijkheid na dan, ik heb er zelf ook zo last van. Ik heb ook mijn echo gehad maar ze konden niet duidelijk zien hoeveel weken ik ben. Ze zei dat mij berekening niet klopte. Want de baby is kleiner. Dus heb weer de 31ste een afspraak, ze zei dat het dan duidelijker zou zijn. Maar het hartje klopt, dat is het belangrijkste.
3 jaar geleden
Reactie op Mom Too Be
Hoi meiden, leuk dat het met iedereen goed gaat. Op de misselijkheid na dan ...
Hey! Wat zal dat spanned zijn, wachten op je volgende afspraak... gelukkig klopt het hartje, dat is inderdaad het belangrijkste ❤️
3 jaar geleden
Reactie op bebeindecember
Hey! Wat zal dat spanned zijn, wachten op je volgende afspraak... gelukkig ...
Jaa idd jaa het belangrijkste is dat het hartje klopt.
3 jaar geleden
Maandag dus eindelijk de echo, maar mijn man heeft net gehoord dat hij 10 dagen in zelf isolatie moet (in contact geweest met COVID positive). Dat is wel even balen. Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder die nu meegaat. Had het mijn man zo gegund. Voor hem voelt het allemaal nog heel onecht en ver weg.
Ik probeer positief te zijn en gewoon te genieten van de scan waar ik al een maand naar uitkijk 😀
3 jaar geleden
Reactie op Fannyke89
Maandag dus eindelijk de echo, maar mijn man heeft net gehoord dat hij 10 d ...
Oh nee dat is echt jammer! Wel leuk dat je schoonmoeder meegaat... en heel veel succes en plezier maandag ❤️