136 Reacties

3 jaar geleden

Hoi Banana21 en iedereen ! Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd :) Ik woon ook in het buitenland, ben zwanger van de 2e (nu 9 weken) en de eerste zwangerschap (in 2018) was ik ook hier. De afstand is inderdaad lastig, dat heb ik vooral gevoeld nèt na de bevalling, toen moest ik nog een maand wachten tot mn ouders de baby konden komen bewonderen. Groetjes aan iedereen !

3 jaar geleden

Eindelijk mijn scan gehad. Alles was goed. En we zijn exact even ver als mijn berekening: 12 weken en 6 dagen. De baby was heel beweeglijk! En heeft lange beentjes. Wonderlijk om alle details te zien, zelfs het neusje. Wij zijn opgelucht en dankbaar.

3 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Eindelijk mijn scan gehad. Alles was goed. En we zijn exact even ver als mi ...
Oh wat fantastisch! Ja bijzonder is het allemaal he. Ik kan ook niet wachten op mijn 2e echo. 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Eindelijk mijn scan gehad. Alles was goed. En we zijn exact even ver als mi ...
Yay, super om te horen!

3 jaar geleden

Ik vandaag verdrietig nieuws. Geen kloppend hartje meer zichtbaar op de echo. Droomde vannacht van een miskraam, heel bizar; werd toen ook wakker van krampen. Was begin van de dag weer over maar toen toch wat bloedverlies. In ZH waar ik werk echo gemaakt. Echoapparaat hier van matige kwaliteit dus morgenochtend met mijn man nog naar een privékliniek om het echt te bevestigen. Maar ik weet ergens wel dat het gewoon waar is. Heel verdrietig. We hadden zo graag dit weekend onze familie het blijde nieuws verteld....

3 jaar geleden

Reactie op edejager

Ik vandaag verdrietig nieuws. Geen kloppend hartje meer zichtbaar op de ech ...
Wat vreselijk nieuws, kan me niet eens voorstellen hoe erg pijnlijk dit moet zijn voor jullie! Heel veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Reactie op edejager

Oh wat verschrikkelijk voor je. Ik deelde gisteren nog mijn blijde nieuws hier en nu lees ik dit van jou. Ik wens je heel veel sterkte.

3 jaar geleden

Reactie op edejager

Wat verschrikkelijk voor je😞 wens je/jullie heel veel sterkte❤

3 jaar geleden

Reactie op edejager

Wat een verdrietig nieuws :-( heel veel sterkte voor jullie...!!

3 jaar geleden

Reactie op edejager

Ooh wat verdrietig nieuws meid, ik wens jullie heel veel sterkte.❤️❤️

3 jaar geleden

Hi allemaal, CVANDENB hoe gaat het nu met jullie? Ik ben nu 14 weken zwanger (nou ja morgen 😉) en het wordt allemaal wat reëler. Ook voor mijn man begint het nu wel langzaam door te dringen. In het weekend weer overgegeven dus morgen maar even de dokter bellen om meer medicatie. Verder heb ik wel een schattige baby bump en vind ik het leuk het nieuws nu met meer mensen te delen (zoals de buren).

3 jaar geleden

Hoi hoi allemaal, Hoe gaat het met jullie? Fanny hoop dat je je beter voelt met meer medicatie. En leuk he zo een baby bump😁 ik ben nu 13.5 weken en ook mijn buik begint langzaam te groeien. Gelukkig nergens last van gehad laatste tijd. Ook een nipt test gedaan 2 weken terug dus benieuwd naar de uitslag ook omdat dan de gender bekend gaat worden😁💙💗 Ik ben heel benieuwd hoe het verder met iedereen gaat.

3 jaar geleden

Hey! Wat goed om te horen dat het goed gaat Meryem! Hier gaat het ook goed, goede termijnsecho gehad vorig week en vandaag onze nipt uitslag terug, ook alles goed (wel zonder nevenbevindingen gedaan). Mijn misselijkheid neemt éindélijk af, al heb ik nu veel last van duizeligheid. Ik heb nog niet echt een buikje maar het begin is er… oude kleding past niet meer lekker (vooral spijkerbroeken en tops) dus ik heb maar wat zwangerschapskleding besteld. Echt even wennen al die zichtbare veranderingen in mijn lichaam, soms vind ik het eerlijk gezegd vreselijk maar goed, het hoort erbij.

3 jaar geleden

Hallo allemaal! Fanny ik snap helemaal wat je schrijft, ik ‘wen’ ook met de week meer aan het idee, vind het ook leuk om het nieuws vrij te kunnen delen (goede 12 weken echo en wel gekozen om NIPT te laten doen, al leek de dokter er wel zeker van dat dat eigenlijk niet nodig was - we moeten overigens ongeveer 3 weken wachten op de uitslag want dat wordt in India gedaan), en ook nog altijd misselijk en geen eetlust, heb werkelijk alle kwalen maar denk maar zo dat dat betekent dat t goed gaat met de baby 🥰 ik zag toevallig ook de buurvrouw gisteren na een lange tijd, oh zegt ze je bent afgevallen!, ja inderdaad - zwanger 😆 Ik heb geaccepteerd dat mijn lichaam voorlopig niet mijn lichaam is, maar gewoon t huis van de baby. 👍🏻 Fijn dat t bij jullie ook goed gaat! Meryem wat super fijn dat jij gewoon nergens last van hebt, kan ik me niet voorstellen, haha! En ja ook bekend naar t geslacht, is toch wat handiger shoppen en beter voor de beeldvorming zeg maar. Heb echt geen geduld om dat niet te weten tot de bevalling. 😆 Ik heb trouwens veel zin in Nederlandse dingen! Heel vervelend want hier nauwelijks te krijgen haha!

3 jaar geleden

Hoi iedereen! Benieuwd hoe het met jullie gaat! Wij hebben vanmorgen onze tweede scan gehad en alles was goed! We weten ook dat we een jongetje krijgen 💙 Verder geef ik nog over, dat is wat minder. Maar heel dankbaar met onze kleine jongen.

3 jaar geleden

Hey Fanny! Wat fijn om te horen dat alles goed gaat, behalve de misselijkheid dan! Hier gaat het ook goed, morgen weer een afspraak bij de verloskundige, als het goed is krijgen we morgen of volgende week dinsdag het geslacht te weten. Ik ben niet meer misselijk maar wel mega duizelig, dus moet buitenhuis heel erg voorzichtig doen als ik alleen ergens ga. (al twee keer bijna flauwgevallen op straat 🙈) Volgende week komt mijn zusje drie weken bij ons logeren dus dan heb ik wel meer gezelschap. Inmiddels ook al lekker bezig met kleertjes kopen en kan ik die kleine ook al voelen dus ben wel veel meer aan het genieten van de zwangerschap.

3 jaar geleden

Hey hey !! Fijn om te horen dat het met jullie goed gaat! idd Fanny wat rot dat je nog steeds misselijk bent. Balen zeg! Hoop voor je dat het een keer over gaat. En wat leuk een 💙🎉 gefeliciteerd!! Bebe wat irritant ben je net van het ene af en dan nu duizelig..gewoon lekker rustig aan doen dus. En succes bij de verloskundige heel benieuwd naar het geslacht 💗💙 spannend!! Met mij gaat alles goed, nergens last van... kan gelukkig echt nog alles doen, zelfs sporten en hiken. Afgelopen zondag een gender reveal gehad. En het is ook een jongetje 💙😁 we zijn super blij en gelukkig🎉 hoe zit het bijv met jullie buikje al gegroeid?

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hey hey !! Fijn om te horen dat het met jullie goed gaat! idd Fanny wat rot ...
Super leuk, een jongetje!!Gefeliciteerd hoor. Buik is wel gegroeid, maar had eerlijk gezegd wel al iets grote verwacht met (bijna) 20 weken. Maar komt vanzelf. Ook heb ik de baby nog niet gevoeld, jullie wel?

3 jaar geleden

Reactie op bebeindecember

Hey Fanny! Wat fijn om te horen dat alles goed gaat, behalve de misselijkhe ...
Spannend hoor, afwachten wat het geslacht wordt.. Jammer van de duizeligheid, hopelijk is dat maar iets tijdelijks.. Geniet van het bezoek!

3 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Super leuk, een jongetje!!Gefeliciteerd hoor. Buik is wel gegroeid, maar ...
Jaaa bedankt😁 Ik ben bijna 17 weken.. ook niet echt een super grote buik. Ik denk dat ik vorige week wat heb gevoeld. Soort van plopje in men buik en dat 2x. Is iets wat ik nooit heb gehad of gevoeld dus misschien was dat de baby wel🤷🏼‍♀️