136 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hey hey !! Fijn om te horen dat het met jullie goed gaat! idd Fanny wat rot ...
Wat fijn dat het bij jou zo goed gaat en leuk een jongen! Mijn buikje is al vrij aanwezig maar ik ben zelf best slank en niet al te lang dus best logisch, de baarmoeder heeft gewoon geen andere kant om op te gaan hahah… ik draag het ook echt aan de voorkant, vandaar dat ik die kleine ook al kan voelen, en zelfs bijna zien waar die op een bepaalde moment ligt want die vindt het hartstikke leuk om helemaal aan de voorkant te liggen. Zal wel leuk worden straks als het echte schoppen worden 😄🙈

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie jongetjes Fannyke en Meryem! Fannyke vervelend dat je nog altijd ziek bent, hopelijk gaat t snel beter. Hier ook bijna 17 weken en ook nog geen verbetering. Het afvallen is gestopt maar ik ben ook nog niet bijgekomen. Meryem wat fijn dat jij nergens last van hebt! Ik kan me op dit moment slecht herinneren hoe het is om gewoon je ok te voelen haha. Bebe doe voorzichtig, maar fijn dat je meer kan genieten van de zwangerschap! En wat leuk dat je zusje op bezoek komt; geniet ervan!

3 jaar geleden

Hier trouwens ook prima, met 18 weken volgende echo dus dan zullen we ook te weten komen of t een jongetje of meisje wordt neem ik aan. Buikje is nog heel klein en dat vind ik eigenlijk ook wel prima! Maar ik merk wel dat er leven in zit zeg maar, ook laatst al de ‘plopjes’ gevoeld, heel bijzonder!

3 jaar geleden

Hoi allemaal, benieuwd hoe het met jullie gaat? Hier wel ok. Nog steeds overgeven en medicatie (2 soorten geprobeerd) helpt niet. Maar verder gaat het wel zijn gangetje. Mijn ouders komen volgende week op bezoek voor 2 weken en dan gaan we samen de kinderkamer onder handen nemen. Daarna ook een weekje samen op vakantie. Lekker babyshoppen met mijn moeder. Kijk er wel naar uit! Hier is het trouwens enorm warm (30 graden is genoeg voor een extreme heat warning in de UK 😂).

3 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Hoi allemaal, benieuwd hoe het met jullie gaat? Hier wel ok. Nog steeds ov ...
Hoi hoi, hier ook alles prima 😁 Nog steeds nergens last van gelukkig 😅 wat rot dat je nog steeds moet overgeven. Hoop dat het een keer weg trekt. Oh wat leuk dat je ouders komen!!! geniet lekker van je vakantie en van het shoppen natuurlijk😁😁 ik heb woensdag men 20 weken echo.. vind het altijd wel ff spannend ofzo. Ik heb de baby ook voor het eerst voelen draaien... dat was bijzonder gek..Ik krijg best wel drukke maanden hierop Sint Maarten. Ik krijg familie en vrienden en men ouders op bezoek. Heb der onwijs zin in😁🎉 ook hier is het super warm..(orkaan seizoen) maar heb der gelukkig niet zo last van. Hoe is het verder met iedereen??

3 jaar geleden

Hey! Alles goed hier, woensdag hadden wij de 20 weken echo en alles zag er goed uit. Onze kleintje is wel een druktemaker, constant in beweging en ik voel het ook heel duidelijk. Lage bloeddruk heb ik nog steeds last van maar verder prima, zolang als ik maar genoeg rust pak. Hopelijk gaat het met iedereen goed!

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hey hey ja zeker! Ik woon op Sint Maarten dus ik zal hier ook gaan bevallen ...
Ik woonde daar ook ik zit juist door Corona weer in Nederland ik mis het zo erg :(

3 jaar geleden

Reactie op Abigail909

Ik woonde daar ook ik zit juist door Corona weer in Nederland ik mis het zo ...
Ohh dat is naar! Kan me goed voorstellen dat je het mist. Wie weet kan je ergens in de toekomst weer terug komen.

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Ohh dat is naar! Kan me goed voorstellen dat je het mist. Wie weet kan je e ...
Ja dat is zeker het plan :)

3 jaar geleden

Reactie op Abigail909

Ja dat is zeker het plan :)
👍🏼👍🏼 wie weet zie ik je dan een keer 😁

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

👍🏼👍🏼 wie weet zie ik je dan een keer 😁
Dat zal sowieso wel haha mijn vader woont daar ook nog steeds hij heeft zijn bedrijf daar ☺️

3 jaar geleden

Hi allemaal, Ik wil niet perse een nieuw topic openen, dus kom hier even voor wat steun. Ben vandaag 26 weken en nog steeds overgeven. Niet dagelijks, maar toch vaak genoeg om me echt slecht te voelen. Die energie die je zou moeten voelen in je tweede trimester heb ik weinig van gemerkt. Vandaag ook maar weer ziek gemeld op het werk, het was sowieso een rustige dag en heb mijn energie nodig voor de rest van de week. Hoe is het met jullie? Met wat voor kwaaltjes dealen jullie? Hebben jullie energie? Hoelang blijven jullie werken? Ik dacht tot 36 weken te werken, maar nu kan mijn verlof niet snel genoeg beginnen. Volgende week een meeting met mijn manager waar we de datums gaan bespreken.

3 jaar geleden

Fanny wat enorm vervelend, echt klote voor je 😕 heb je de kans om t rustiger aan te doen op je werk tot je met verlof kan? Hoop dat je op z’n minst nog een tijdje gedurende je zwangerschap een fijne tijd krijgt, waarin je wat energie hebt en je niet zo ziek voelt. Sterkte!! Hopelijk kan je verlof snel beginnen! Ik ben nu 23 weken en vanaf 20 weken gaat t beter, ik kan weer eten en heb niet meer overgegeven sindsdien, en qua energie is t ook stukken beter. Mijn enige kwaal die ik er tot nog toe voor terug gekregen heb is tinnitus, een oorsuis. Vervelend maar ik kan ermee leven en hoop dat t weer over gaat uiteindelijk. Ik werk maar een paar uur en vanuit huis, freelance, krijg wel nog een drukke tijd vanaf september maar qua werk geen zorgen (maar ook geen vast inkomen op t moment). Alles goed hier dus. Veel succes voor jou! Ik duim voor je!! We krijgen trouwens een meisje 🥰 en jullie?

3 jaar geleden

Oh ja en enorm veel acid reflux!! Bahh 😔

3 jaar geleden

Bah wat naar Fanny, echt super vervelend 😔 Hopelijk wordt het snel wat minder en dat je iets rustiger aan kan ook voor je verlof. Sterkte!!! Fijn om te horen dat het goed met je gaat Banana. Ik wist helemaal niet dat een zwangerschap voor een tinnitus kan zorgen, soms zijn het echt de allergekste kwaaltjes. Oh en gefeliciteerd met jullie meisje, wat leuk! Hier gaat het op zich ook goed, mijn man heeft alleen het nu best lastig met de mentale voorbereiding, maar gelukkig heeft hij nu een afspraak staan met een praktijkondersteuner zodat hij zijn zorgen en stress kan luchten. Ik heb bijna geen klachten op dit moment, alleen enorm emotioneel en zelf raak ik ook best snel in de stress (was al voor de zwangerschap een stresskip maar nu is het nog erger) dus het is af en toe echt dramatisch hier 😅 Met de kleine gaat het gelukkig super goed, hij beweegt heel veel en groeit heel goed. (en ja het is een jongen ☺️)

3 jaar geleden

Fanny wat naar zeg!! Geeft de gynaecoloog geen advies? Of proberen ze geen andere medicatie. Vind het echt naar voor je! Ik lees overal dat gember goed doet... en kleine hapjes eten.. maar ik denk dat je dit al waarschijnlijk hebt geprobeerd. Is er misschien een mogelijkheid dat je minder kan werken? Ik weet natuurlijk niet hoe je werkgever hier tegenover staat. Misschien even aangeven hoe het met je gaat als ze dat nog niet weten in je meeting. Misschien komen hun ook wel met ideeën. Wens je veel sterkte! Banana wat fijn dat het met jou al wat beter gaat! Alleen tinnitus heel rot heb het normaal ook maar sinds de zwangerschap niet meer🤷🏼‍♀️ ik deed meestal geluid van de tv tikje harder zodat het een beetje de overhand nam zeg maar. Pas ook op met stress dat maakt het meestal wat erger helaas. En gefeliciteerd!! Wat leuk een meisje 😁 Banana wat fijn dat je man toch hulp krijgt hopelijk gaat het daarna stukken beter met hem! En goed om te horen dat het met jou goed gaat en met de kleine. En gefeliciteerd !! Ook een jongetje 💙😁 Met mij gaat alles goed eigenlijk😅 23 weken zwanger het is een jongetje💙 ik heb echt bijna nergens last van.. soms een keer iets meer moe dan normaal maar voor de rest is er voor mij niks veranderd. Vorige week nog een week op vakantie geweest met men man en echt kilometers gelopen in 40 graden en dat ging echt prima. Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad. Sterkte en succes dames 💪🏼

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Fanny wat naar zeg!! Geeft de gynaecoloog geen advies? Of proberen ze geen ...
2e banana moet Bebe zijn 🤦🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Banana21

Fanny wat enorm vervelend, echt klote voor je 😕 heb je de kans om t rustig ...
Ohh een meisje. Gefeliciteerd! Wat naar, die tinnitus! Is dat gelinkt aan de zwangerschap dan? Lijkt me heftig. Hopelijk dat het overgaat eens je meisje is geboren. Bedankt voor je lieve reactie 💕

3 jaar geleden

Reactie op bebeindecember

Bah wat naar Fanny, echt super vervelend 😔 Hopelijk wordt het snel wat min ...
Gefeliciteerd met jullie baby boy. Wij krijgen ook een jongen 💙 Wat jammer te horen dat je man stress ervaart, maar ook wel begrijpelijk. Goed dat hij actie onderneemt en met iemand gaat praten. Enja, de emotionele rollercoaster herken ik ook wel een beetje. Stond vorige week te huilen in een babywinkel omdat ik zo graag ons kindje al wilde zien 😂 Ochja, ik kon er gelukkig zelf om lachen. Krijg jij hulp voor je stress? Bedankt voor je lieve berichtje.

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Fanny wat naar zeg!! Geeft de gynaecoloog geen advies? Of proberen ze geen ...
Hi Meryem35, Ik moet voor medicatie naar de huisarts bellen maar die weten er zelf vrij weinig over. Heb twee verschillende middelen geprobeerd, maar leek niet echt heel veel te helpen. Ik probeer het nu maar te accepteren dat het zo blijft tot aan de bevalling. Qua werk heb ik eigenlijk niet te klagen. Ik werk voltijds vanuit huis (al sinds anderhalf jaar nu) dus het is niet zwaar. En werk zorgt ook afleiding. Mijn manager is superlief en heeft alle begrip als ik een dagje niet kan werken. Dus even kijken wat er uit de meeting komt. Ik zie het ook niet zo zitten om weken thuis niks zitten te doen, mijn man werkt shiften dus is er vaak niet. Dusja, even kijken hoe de meeting loopt. Misschien is 4 dagen werken ipv 5 wel een tijdelijke oplossing. Ook een jongetje!! Super 💙 Leuk dat jullie op vakantie zijn geweest! Bedankt voor je lieve berichtje. Succes verder!