136 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op bebeindecember
Veel succes vandaag Fanny!! Straks heb jij je kleintje in je armen, en de r ...
Zo lief. Dankjewel!! Ik lig nu in het ziekenhuisbed te wachten. Ben vierde op de lijst dus nog even wat uurtjes geduld.
Zo benieuwd naar onze jongen!
Fijne dag gewenst voor jou!
3 jaar geleden
Reactie op Fannyke89
Onze jongen is geboren. Jonah. Een erg zware jongen 😂 4,7kg en 61 cm!!! He ...
Ahhhh wat een geweldige nieuws, gefeliciteerd!! 🥳🥳🥳 Mooie naam ook! Geniet van je baby bubbel 🥰🥰🥰
3 jaar geleden
Hi, ik check ook even in hier! Ik woon sinds augustus in Spanje en ben nu 11 weken zwanger. Spannend allemaal in een nieuwe omgeving met een taal die ik niet spreek! 😬 nog geen echo gehad, wel bloedonderzoek bloeddruk etc dat was allemaal goed. Hopelijk over een week of 2 de eerste echo! 💪 ik lees niet alles terug maar zal vanaf nu dit topic wel goed in de gaten houden, leuk om iedereen te volgen in z'n avonturen! X
3 jaar geleden
Nou dames.... onze kijzersnee is nu ook ingepland voor 10 december 🎉💙 vind het super spannend 😱 mannetje ligt lekker nog in stuit en de gynaecoloog verwacht niet meer dat hij gaat draaien. Aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat ik nu een datum heb. Zal jullie op de hoogte houden. Veel sterkte en suc6 nog iedereen 💪🏼💙
3 jaar geleden
Reactie op Meryem35
Nou dames.... onze kijzersnee is nu ook ingepland voor 10 december 🎉💙 vin ...
Ohhhh super spannend inderdaad!!
3 jaar geleden
Reactie op Lariesadelfgoew
Hi, ik check ook even in hier! Ik woon sinds augustus in Spanje en ben nu 1 ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! ☺️
3 jaar geleden
Spannend Meryem!! Maar snap ook wel dat t fijn is om naar de datum uit te kunnen kijken. Ben benieuwd!!!
Bebe wanneer ben jij precies uitgerekend? Ik 19 december! Zit op hete kolen hier, ze mag binnenkort wel komen zeg!
Lariesa, gefeliciteerd met je zwangerschap! En nog niet zo lang in Spanje dus, extra spannend! Buena suerte 😃
3 jaar geleden
Reactie op Banana21
Spannend Meryem!! Maar snap ook wel dat t fijn is om naar de datum uit te k ...
Ik ben 21 december uitgerekend dus heel herkenbaar dat zitten op hete kolen… ik heb soort van een voorgevoel dat het niet veel langer gaat duren maar misschien is dat gewoon omdat ik het zo graag zou willen 😂
3 jaar geleden
Reactie op Meryem35
Nou dames.... onze kijzersnee is nu ook ingepland voor 10 december 🎉💙 vin ...
Oh spannend inderdaad! Wel fijn dat je nu een datum hebt om naar toe te leven. Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Mij is het tot nu toe goed meegevallen. Paar dagen erna liep ik al door de stad. Uiteraard neem ik nog mijn pijnstillers.
Veel succes!
3 jaar geleden
Reactie op Fannyke89
Oh spannend inderdaad! Wel fijn dat je nu een datum hebt om naar toe te lev ...
Oh wat fijn dat het is meegevallen! Ik hoop dat ik dan ook weer snel op de been ben. We gaan het zien😁 ja zeker fijn dat we een datum hebben.. we kijken er echt naar uit 💙 heb nu nog niet echt vragen.. maar wie weet als de spanning begint haha
3 jaar geleden
Reactie op Banana21
Meryem ben benieuwd hoe het is gegaan!! 😃 mogen we je al feliciteren?
Fa ...
Hallo dames!! Onze kleine mannetje is geboren!! Op 9 december via een kijzersnee 🎉💙 onze kleine Dylan maakt het goed! Ik herstel goed en snel 😁 moet je zeggen dat ik de ervaring van de kijzersnee heftig vond!! Wat ben ik verliefd 😍
3 jaar geleden
Reactie op Meryem35
Hallo dames!! Onze kleine mannetje is geboren!! Op 9 december via een kijze ...
Gefeliciteerd! 🥳🥰