136 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hallo dames!! Onze kleine mannetje is geboren!! Op 9 december via een kijze ...
Gefeliciteerd ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Banana21

Meryem ben benieuwd hoe het is gegaan!! 😃 mogen we je al feliciteren? Fa ...
Bedankt voor het vragen! Onze Jonah is bijna drie weken, het gaat echt snel!! Het is wel zwaar vind ik, vooral de nachten. Hij heeft soms goede nachten waarin hij best lang doorslaapt, maar gisteren en eergisteren sliep hij pas om 5 uur ‘s ochtends. Gelukkig is mijn man nog thuis en hoeven we nergens heen, maar slopend is het wel! Verder doet hij het heel goed hoor. Hij drinkt goed en groeit goed. Benieuwd hoe het met jullie is!! Laatste loodjes denk ik?

3 jaar geleden

Oh wow, de tijd vliegt! Snap dat het zwaar is en zo’n nachten zonder slaap hakken er echt in natuurlijk… sterkte, hopelijk slaapt hij snel beter! Gelukkig verder alles goed met jullie! Hier was ik wel klaar met die laatste loodjes, en ons meisje gelukkig ook! Ze is op 14 december geboren ❤️ wat een schatje, ze is zo lief… 🥰 Ik zag op tegen de bevalling en die is uiteindelijk niet mee- of tegengevallen 😂 geëindigd in een spoed keizersnede, blij dat t achter de rug is en ze gezond is. We zijn sinds woensdag thuis en t is hectisch, intensief, bijzonder, en we zijn gelukkig 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Banana21

Oh wow, de tijd vliegt! Snap dat het zwaar is en zo’n nachten zonder slaap ...
Gefeliciteerd ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Banana21

Wow, gefeliciteerd!! Fijn dat ze gezond is. Hoe is het met jullie? Nu lekker genieten!!

3 jaar geleden

Reactie op Banana21

Gefeliciteerd 🎉

2 jaar geleden

Hallo allemaal, hoe gaat het met iedereen? Lekker aan het genieten?😁

2 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hallo allemaal, hoe gaat het met iedereen? Lekker aan het genieten?😁
Hiii, ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat :-) ik zag een foto van Dylan, wat een vrolijk schatje 🥰 hoe voel jij je? Met ons meisje gaat het heel goed, ze groeit als kool, slaapt ook lange stukken door maar helaas wel nog in de foute tijdzone zullen we het maar noemen 😅 maar in principe is het prima te doen en hebben we niks te klagen! Ze is geweldig 🥰 Ik heb helaas een beetje pech, was net weer goed op de been en hersteld van de keizersnede, maar kwam afgelopen weekend weer in het ziekenhuis terecht en ben geopereerd aan blinde darm ontsteking. Al met al gaat het herstel niet echt top dus dat is wel even balen.

2 jaar geleden

Reactie op Banana21

Hiii, ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat :-) ik zag een foto van ...
Ja het is zo een vrolijk kindje 🥰 ja met mij gaat het heel goed! Bijna weer de oude 😉 behalve men lichaam haha ach kost even tijd. Oh wat fijn dat het ook zo goed met jullie dochtertje gaat. Hahah dat slapen in een foute tijdzone zal vast wel veranderen 😁😁ach joh wat rot !! Heel veel beterschap!! Hoop dat je snel hersteld 🤗

2 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat😁

2 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hallo allemaal, ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat😁
Hooi!! Zie dit nu pas. Ook heel benieuwd jullie verhalen te horen. Met ons en met onze Jonah gaat het heel goed, hij is bijna 9 maanden en echt een topkereltje ❤️ Slapen begint ook steeds beter te gaan, we hebben een fijne routine nu. Ik ben dankbaar dat ik nog steeds borstvoeding geef. We denken stiekem al na over een 2e, maar wil mijn lichaam ook de tijd geven te herstellen na de keizersnede. Iemand raad over wanneer wel voor een 2e te gaan? Veel groetjes!

2 jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Hooi!! Zie dit nu pas. Ook heel benieuwd jullie verhalen te horen. Met on ...
Hii, oh wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie jonah💙 wat mooi ook dat je nog steeds borstvoeding kan geven. Volgens mij zeggen ze dat het beste is 6 maanden na de kijzersnede... super leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie 😁 hier ook alles goed 🥰 Dylan is nu 8 en een halve maand bijna en is echt een schatje. Slaapt elke dag de nacht door van 6 tot 5 of 6. Eet goed en heeft al 8 tandjes 🤣 super schattig. Helaas geef ik al heel lang geen borstvoeding meer had geen melk meer na ongeveer 11 weken. Maarja hij doet het ook super op nutrilon dus prima. Ja en aan een 2e denken doen wij ook regelmatig 😊 maar denk dat wij even dit jaar even afsluiten voordat we er echt aan gaan beginnen😉

2 jaar geleden

Reactie op Meryem35

Hii, oh wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie jonah💙 wat moo ...
Fijn van je te horen en zo leuk dat Dylan het goed doet! Wow 8 tandjes!!! Wat een grote jongen al! Wij wachten nog op het eerste tandje. Elk kindje is weer anders! Ja, ik snap dat je dit jaar eerst wil afsluiten voor je eraan denkt. Ach, ik weet het ook niet zeker hoor. Het kriebelt vooral als ik pasgeboren baby’s zie 💕 Maar rationeel gezien denk ik dat het beter is nog even te wachten tot Jonah wat ouder is.

één jaar geleden

Heel lang geleden dat hier nog in gepost is.. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Hier goed, ik ben nu 12 weken zwanger van onze tweede. Ben benieuwd of er nog meer mama’s al een tweede hebben?

één jaar geleden

Reactie op Fannyke89

Heel lang geleden dat hier nog in gepost is.. Ben benieuwd hoe het met jull ...
Wat leuk om je berichtje te lezen na idd een lange tijd😁 van harte gefeliciteerd met je 2e zwangerschap 🎉🎉🎉 nee nog niet zwanger van de 2e. Maar de wens is er😁😁 hier ook alles goed dylantje bijna 2 dus we zijn in nl om dat te vieren 🎉🎉🤗

één jaar geleden

Reactie op Meryem35

Wat leuk om je berichtje te lezen na idd een lange tijd😁 van harte gefelic ...
Oh gezellig om dat in Nederland te vieren!! Geniet ervan!