15 Reacties

5 jaar geleden

Bij onze oudste hebben we aan beide opa's en oma's een rammelaar en een kaartje gegeven. Nu hebben we het boekje 'kleine Pluis' van Nijntje!

5 jaar geleden

Wij hebben een foto gemaakt en daar een rekensommetje bij gemaakt. Voor de ooms (onze broers) hebben we onze dochter een shirt laten maken.

5 jaar geleden

Wij hebben een invulboekje gekocht 'opa, oma en ik' en geven dat als cadeau

5 jaar geleden

Wij hebben dit ingepakt gegeven aan beide opa鈥檚 en oma鈥檚. Met als smoes toen we het gaven dat wij een fotoshoot hadden gehad en hun de primeur wilden geven 馃槄

5 jaar geleden

Wij hebben dit ingepakt gegeven aan beide opa鈥檚 en oma鈥檚. Met als smoes toen we het gaven dat wij een fotoshoot hadden gehad en hun de primeur wilden geven 馃槄

5 jaar geleden

Wij doen ons neefje een T-shirt op met de tekst: ik word grote neef -loading Deze doe ik hem dan op moederdag aan als we allemaal bij opa en oma zijn op moederdag 馃槂

5 jaar geleden

Wij hebben wijn etikette laten maken met daarop: Sip, Sip hoorrayy baby on the way ! Omdat de opa's en oma's wel een wijntje lusten vinden we het leuk om te vertellen met een flesje wijn! Vrijdag zullen wij het ze vertellen spannend

5 jaar geleden

Wij hebben een kaartje waarop staat: we willen je iets leuks vertellen. En dan kunnen ze krassen en onder de kraslaag staat: je wordt opa/oma

5 jaar geleden

Reactie op koffieleut

Wij hebben dit ingepakt gegeven aan beide opa鈥檚 en oma鈥檚. Met als smoes toe ...
Waar heb je dit rompertje besteld? Zo tof!! 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op koffieleut

Wij hebben dit ingepakt gegeven aan beide opa鈥檚 en oma鈥檚. Met als smoes toe ...
Wat gaaf!馃槏 hoe kom je aan de fotolijst?

5 jaar geleden

Reactie op DLM

Wat gaaf!馃槏 hoe kom je aan de fotolijst?
Dankje! Fotolijst is van Xenos ;) er zit een behangetje achter het rompertje wat we nog over hadden.

5 jaar geleden

Reactie op Kimtjedb

Waar heb je dit rompertje besteld? Zo tof!! 馃槉
Haha dankje! Op grappigerompertjes.nl 馃ぃ

5 jaar geleden

Ik wacht zo lang mogelijk! Bij de eerste keer redelijk vroeg aan m鈥檔 schoonmoeder moeten vertellen, omdat zij rookt in huis en ik daar niet naast kon/wilde zitten. Ze heeft het werkelijk aan iedereen verteld toen. Dat gaf zo鈥檔 vreselijke prestatiedruk! En bij 8 weken kreeg ik een miskraam... door die vrouw zoveel zenuwen gehad.

5 jaar geleden

Wij gaan een rompertje geven aan onze ouders met jullie worden opa en oma, en dan met dit ronde houten bordje erbij 馃槉

5 jaar geleden

Wij geven ze voor moederdag een speelgoedkist. Hun huis is afgebrand, dus doen we net alsof het een opbergmeubel is voor het gerenoveerde huis... Dan doen ze het open en zien ze een positieve test, het boekje Hey, Grandude! Van Paul McCartney, een koffertje met daarop 'Logeerkoffertje voor bij Opa en Oma', ledikantlakentje met 'Hotel Opa en Oma' en een fotolijstje met de echo en de tekst: 'Het maakt niet uit waar jullie wonen, als er maar een plekje is voor mij!' Vanmiddag eerste echo. SOOO EXCITED! 馃ぉ馃槏