12 Reacties

5 jaar geleden

Heb ik met mn kin…..

5 jaar geleden

Ik begin het ook serieus te krijgen maar heb het gevoel dat het overal sneller groeit dan gewoonlijk. Ik denk dat je het beter epileert dan scheert.

5 jaar geleden

Ja en tepels...😟😱😱😱schaam me kapot.. en alles groeit zo snel!! Pff

5 jaar geleden

En ik maar denken dat het aan mij ligt. Zo blij dat ik niet de enige ben! Hahhaa

5 jaar geleden

Heb bij mijn eerste last van gehad (haar op buik) geschoren , achteraf spijt van .. is niet meer weggegaan ..

5 jaar geleden

Niks aan doen!! Hoe vaak ik dit hoor en mensen het gaan scheren dan blijft het juist, ik had het met de eerste nu nog niet en inderdaad dat verdween gewoon.

5 jaar geleden

Reactie op elinel95

Heb ik met mn kin…..
Haha ik op m’n kin en buik 😂. Ik haal de ergste zwarte en lange wel weg met een pincet….

5 jaar geleden

Ooohhh ik dacht pas had ik altijd al zoveel haar op m'n buik? Begon me ineens op te vallen maar het is dus een kwaaltje. Gelukkig ben ik niet de enige haha en is dit herkenbaar. Weer gerustgesteld 😊

5 jaar geleden

Is een typisch kwaaltje door de hormonen. Kan je vrees ik niet veel aan doen🙈

5 jaar geleden

Ooohh ja hier ook al echt een vachtje aan het ontwikkelen 🙈 vréselijk vind ik het!!!

5 jaar geleden

Yes, doordat je extra bloed hebt, krijg je overal meer haargroei. Ook op je hoofd! Maar ook op andere plekken 🥲 Ik krijg nu zo'n streep met haar onder mijn navel, wat mannen ook altijd hebben 🤣 En sorry voor de info... Maar ook in mijn bilnaad...😳 Ik dacht van de week Wat kriebelt daar zo?! Voelde ik gewoon echr veel haar en dat had ik nooit 😬😂 Maar ook met benen scheren merk ik het en haartjes op mijn handen enzo.