19 Reacties

4 jaar geleden

Swimbobo, te koop bij bol.com

4 jaar geleden

Ik heb deze van swimbobo en is echt super. Is er in 3 maten te bestellen op bol.com

4 jaar geleden

Zo een baby float nekring is ook erg leuk. Leren kennen in de babywellness 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Asseni

Ik heb deze van swimbobo en is echt super. Is er in 3 maten te bestellen op ...
Leuke foto! Ziet er een leuke/ goeie zwemband uit, bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Reactie op Asseni

Momenteel niet leverbaar helaas

4 jaar geleden

Ik heb de swimtrainer van fred's swim academy. Vind het een prima ding!😊

4 jaar geleden

Deze is echt leuk. Hebben ze heel het onderlichaam vrij. En ons meisje maakt daar goed gebruik van, ze trappelt alle kanten op. Soms gaat ze lekker languit "liggen" met die beentjes over elkaar heen. Zitten onder ook 2 handvatten op zodat ze daar vast kunnen pakken.

4 jaar geleden

Ik heb ook zo'n neck float. Maar dan van soort schuim (zoals die van drijfmaatje.nl). Schijnt een stuk vriendelijker voor het babyhuidje te zijn dan plastic. Maar elke baby is natuurlijk anders. Maar ik vond die met schuim stiekem ook een beetje mooier 😂

4 jaar geleden

Ik zou voor een band gaan ipv een nek float. Heb ik zelf ook maar bij nader inzien is het toch niet zo veilig als je misschien denkt. Is al een baby door overleden en het rekt de nek uit waardoor er een onnatuurlijke druk op de wervelkolom komt te staan.

4 jaar geleden

Reactie op Asseni

Ziet er comfortabel uit! Weet je ook welk type dit is? Op bol zie ik hem niet meer.

4 jaar geleden

Reactie op Asseni

Ik kan hem op bol.com niet vinden.

4 jaar geleden

Reactie op Mimi1989

Ik kan hem op bol.com niet vinden.
Kan hem idd ook ni meer vinden. Heb hem gekocht begin maart. Wss niet meer te krijgen nu.

4 jaar geleden

Reactie op Asseni

Kan hem idd ook ni meer vinden. Heb hem gekocht begin maart. Wss niet meer ...
Is het deze? En ook deze prijs?

4 jaar geleden

Is het deze? En ook deze prijs?
Dat is idd dezelfde maar ik heb er maar 29,99€ voor betaald.

4 jaar geleden

Reactie op Asseni

Dat is idd dezelfde maar ik heb er maar 29,99€ voor betaald.
Bedankt voor je reacties, ik heb hem nu gevonden op Amazon en daar was hij inderdaad ook in de €20 euro

4 jaar geleden

Wij zijn in maart naar CenterParcs geweest, onze dochter was toen 3 maand oud. We hadden gewoon een zwemband van het merk swim essentials... Ging prima! Ze vond het heerlijk. In september gaan we weer naar CenterParcs, dan kan ze hem weer gebruiken & is ze bijna 9 maand.

4 jaar geleden

Op AliExpress is dezelfde babyfloat een stuk goedkoper. Volgens het CB kan een float geen kwaad.