Deze is echt leuk. Hebben ze heel het onderlichaam vrij. En ons meisje maakt daar goed gebruik van, ze trappelt alle kanten op. Soms gaat ze lekker languit "liggen" met die beentjes over elkaar heen. Zitten onder ook 2 handvatten op zodat ze daar vast kunnen pakken.
Ik heb ook zo'n neck float. Maar dan van soort schuim (zoals die van drijfmaatje.nl). Schijnt een stuk vriendelijker voor het babyhuidje te zijn dan plastic.
Maar elke baby is natuurlijk anders. Maar ik vond die met schuim stiekem ook een beetje mooier 😂
Ik zou voor een band gaan ipv een nek float. Heb ik zelf ook maar bij nader inzien is het toch niet zo veilig als je misschien denkt. Is al een baby door overleden en het rekt de nek uit waardoor er een onnatuurlijke druk op de wervelkolom komt te staan.
Wij zijn in maart naar CenterParcs geweest, onze dochter was toen 3 maand oud. We hadden gewoon een zwemband van het merk swim essentials... Ging prima! Ze vond het heerlijk. In september gaan we weer naar CenterParcs, dan kan ze hem weer gebruiken & is ze bijna 9 maand.