9 Reacties
3 jaar geleden
Toevallig ook in verdiept en raad gevraagd. Ben ook geen boorstande van jumper e.d. Idd te weinig bewegingsvrijheid + wordt meestal aangeraden vanaf 2 jaar (of 15 kg). Wij gaan dus alleen voor vleugeltjes. Je hebt nog keuze tussen het materiaal eventueel, omdat opblaasbare kunnen leeglopen en ze dan alsnog geen ondersteuning hebben, maar ik zal in water waar ze niet kan staan altijd bij blijven.
3 jaar geleden
Ik hijs mn kind wel in een puddle jumper en het bevalt me helemaal prima :) ik ga vaak naar een zwemles en daar zitten meer kids onder 2 jaar met zo'n puddle jumper. Vind het de bewegingsvrijheid absoluut niet belemmeren.. plus een stootkussen aan de voorkant voor als ze vallen vind ik wel een geruststellend idee 🤭
3 jaar geleden
Reactie op Logootje
Deze hebben wij. Als ze lek raken zit er nog een schuimkern in waardoor ze ...

Deze hebben wij ook in huis liggen, alleen nog niet gebruikt/aangepast. Heb er veel positiefs over gehoord en gelezen. De jumper lijkt mij ook prettig, maar ben bang dat ons kleine man er nog te klein voor is aangezien die vanaf 2 jaar/15 kg geldt.
3 jaar geleden
Hier een zwemonderwijzer en een mama van net 4 en dreumes 1,5jr. Oudste heeft vanaf 1,5jr gezwommen met puddle jumper. Heerlijk veilig gevoel, kan niet afgaan of lek. Jongste zwemt er nu ook mee. Zorgt voor perfecte ligging. Bandjes prima maar zwemvestje is een no go. Kind kan er niks mee, niks geen stimulatie maar juist moeilijk om de controle te vinden. Pas als ze ouder en watervrij zijn lukt dit misschien wel.
Oudste heeft overigens nu wel een zwemvest van Decathlon.