10 Reacties

6 maanden geleden

Ik volg even, hier hetzelfde verhaal😅

6 maanden geleden

Misschien op bed leggen om 10 uur en na een half uurtje wakker maken? Dan de middagslaapje wel 1,5 uur te laten slapen? Als ze hier heel moe is doen we dat ook.

6 maanden geleden

Reactie op hkhv

Misschien op bed leggen om 10 uur en na een half uurtje wakker maken? Dan d ...
Dit doen wij ook en gaat eigenlijk heel goed.. wat ik niet had verwacht omdat hij ook in de ochtend heel er moe is. Maar hij doet het er heel goed op 😊

6 maanden geleden

In de ochtend even een powernap van 20 a 30 min om half 10 en dan rond half 1 1 uur de middagslaap. Werkt bij ons goed!.

6 maanden geleden

Ok, dankje ga ik morgen proberen! Vandaag van 10 tot 11 geslapen en daarna niet meer 🥲 niets hielp... Nu om 1830 weer in slaap gekregen..

6 maanden geleden

Had hier ook hetzelfde probleem. Dus ovhtendslaapje ingekort. Mijn dochtertje gaat nu sochtends rond 10 u naar bed en ik maak haar dan na 45min wakker. Rond 14:30 weer naar bed tot max. 16:00 uur savonds gaat ze er dan weer rond 19:30 uur naar bed. Slaapt snachts helaas nog niet door. Komt gemiddeld nog 1x snachts Sochtends wordt ze tussen 05:00 en 06:00 wakker. Als ik niet hoef te werken geef ik haar dan vaak een fles en valt ze weer in slaap tot 08:00 uur. Dan gaat ze die dag maar 1x naar bed rond 12:30 en slaapt ze tot max 15:00 uur. Ze zit er dus een beetje tussen in...ene keer 2 slaapjes, andere keer 1 slaapje overdag...

6 maanden geleden

Neem anders een kijkje op bureau van slaap, ik heb altijd veel aan hun tips en je mag ze altijd berichten voor een tip! ☺️

6 maanden geleden

Hier ook van 10:00-10:30 en dan maak ik ze wakker. Daarna 14:30-16:00 of 15:00-16:30 en dan rond 20:00 naar bed 👍🏼

6 maanden geleden

Ieder kindje heeft zijn eigen patroon. Ik persoonlijk ben er groot voorstander van om dit te volgen, maar dat is ieder zijn eigen keuze. Onze dochter van 15 mnd heeft nooit 2 dutjes gedaan (op newborn na) en in begin vaak met moeite 1 dutje. Nu slaapt ze meestal tussen 12.00 en 15.00 of tussen 14.00 en 16.00. Haar vóór 20.30 in bed krijgen lukt niet (vaker geprobeerd). Ze slaapt meestal tot een uur of 09.00/09.30. Ze heeft echter zoveel energie dat zelfs wanneer ze niet overdag slaapt, ze om 23.00 nog steeds aan het rondrennen is.

6 maanden geleden

Mijn 2de dochter is ook zo. Wij leggen haar toch wanneer ze wel moe wordt in de middag in bed ook al is dat half 5. Dan na half uur wakker maken. Dan slaapt ze daarna toch gewoon weer om half 8