17 Reacties
5 maanden geleden
Volgens mij zijn ze ook alleen vanaf 15 kg te verkrijgen. Ik heb toevallig net vandaag zwembandjes binnen gekregen die ik gisteren had besteld voor 0-2 jaar. Mijn zoon is wel een stukje groter en zwaarder dan jou dochter maar dacht wacht nog even met de puddle jumper. Je hebt wel zwemvestjes die vanaf 1 jaar gaan. Wij hebben ook nog een zwemband waar hij eventueel nog in kan. Maar dat vond hij een paar maanden geleden niet zo leuk.
5 maanden geleden
Wij kwamen er ook maar niet uit, dus niks gebruikt. Ze vallen met deze leeftijd/dit gewicht overal tussen in, heel irritant. Haar aldoor bij haar hand gegrepen bij het zwembad en in het bad goed vast gehouden. Nog even zo'n inzitzwemband geprobeerd, maar was janken geblazen. We zijn ook maar 2x wezen zwemmen, dus durfde het zo wel aan.
5 maanden geleden
Onze zoon van 20 maanden heeft een puddle jumper. Hij weegt nog geen 15 kilo maar hij zit goed en kan er heerlijk mee drijven/ zwemmen. Hij vind het fantastisch. En je blijft er hoe dan ook toch bij. Kun je van iemand misschien een puddle jumper passen? Kijken hoe die zit?
5 maanden geleden
Wij vandaag ook een puddle jumper gekocht bij de Kruidvat. Onze dochter weegt 12 kilo en deze zou pas vanaf 15 kilo zijn maar hij past haar goed.
5 maanden geleden
Wij hebben een puddle jumper van de kruidvat ze is nog lang geen 15 kilo maar ze past hem wel echt. Wij zijn er super blij mee
4 maanden geleden
Hi! Onze tweeling van 1,5 draagt ook gewoon een puddle jumper. Blijf er wel ten alle tijden bij en laat ze alleen in het ondiepe spelen❤️