17 Reacties

2 maanden geleden

Ze is 20 maanden als we op vakantie gaan

2 maanden geleden

Volgens mij zijn ze ook alleen vanaf 15 kg te verkrijgen. Ik heb toevallig net vandaag zwembandjes binnen gekregen die ik gisteren had besteld voor 0-2 jaar. Mijn zoon is wel een stukje groter en zwaarder dan jou dochter maar dacht wacht nog even met de puddle jumper. Je hebt wel zwemvestjes die vanaf 1 jaar gaan. Wij hebben ook nog een zwemband waar hij eventueel nog in kan. Maar dat vond hij een paar maanden geleden niet zo leuk.

2 maanden geleden

Wij kwamen er ook maar niet uit, dus niks gebruikt. Ze vallen met deze leeftijd/dit gewicht overal tussen in, heel irritant. Haar aldoor bij haar hand gegrepen bij het zwembad en in het bad goed vast gehouden. Nog even zo'n inzitzwemband geprobeerd, maar was janken geblazen. We zijn ook maar 2x wezen zwemmen, dus durfde het zo wel aan.

2 maanden geleden

Wij hebben wel een puddle jumper voor onze dochter is van 23 november en 90 cm past prima.

2 maanden geleden

Wij zijn nu op vakantie en hadden zowel een puddle jumper als bandjes van swim essentials voor 11-15 kg. Gebruiken haast alleen maar de bandjes die werken super fijn, de puddle jumper is toch net wat te groot voor m'n gevoel terwijl hij ruim 13 kg is en 90 cm

2 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Wij kwamen er ook maar niet uit, dus niks gebruikt. Ze vallen met deze leef ...
Er zijn wel zwembandjes. Wij hebben die van Beco maat 00 voor minder dan 15 kg. Zitten goed (dochter is 10 kg )

2 maanden geleden

Onze dochter is ook 11 kg en dan 85 cm wij hebben een puddle jumper en is echt top !

2 maanden geleden

Voor mijn dochter (van 1 december, 13,5 kg, weet niet precies hoe lang) hebben we zwembandjes en alvast een puddlejumper. Die puddlejumper is nu net nog was te groot. De zwembandjes werken perfect.

2 maanden geleden

Onze zoon van 20 maanden heeft een puddle jumper. Hij weegt nog geen 15 kilo maar hij zit goed en kan er heerlijk mee drijven/ zwemmen. Hij vind het fantastisch. En je blijft er hoe dan ook toch bij. Kun je van iemand misschien een puddle jumper passen? Kijken hoe die zit?

2 maanden geleden

Wij vandaag ook een puddle jumper gekocht bij de Kruidvat. Onze dochter weegt 12 kilo en deze zou pas vanaf 15 kilo zijn maar hij past haar goed.

2 maanden geleden

Deze is dan ideaal. Mambo baby float. Ik bied er ook eentje aan op MP nu, maar je kunt ook kijken op amazon etc.

2 maanden geleden

Wij hebben een puddle jumper van de kruidvat ze is nog lang geen 15 kilo maar ze past hem wel echt. Wij zijn er super blij mee

2 maanden geleden

Het gaat volgens mij niet om het passen maar om het drijf gewicht. Onze dochter had er vd week eentje van een nichtje aan en ze dreef iedere keer half ondersteboven als ik d'r los liet. Doordat ze te licht is dus denk ik. Dus pas goed op als je lid je lichter is dan 15kg

2 maanden geleden

*kindje

2 maanden geleden

Reactie op NaNa22

Het gaat volgens mij niet om het passen maar om het drijf gewicht. Onze doc ...
Klopt. Schijnt dat het hoofd nog relatief zwaar is en je daardoor dus snel voorover kantelt.

één maand geleden

Hier ook een puddle jumper gekocht nadat ik dit allemaal had gelezen. Het werkt perfect. Ook het drijven is top. Ze gaan dus mee op vakantie 🤩

één maand geleden

Hi! Onze tweeling van 1,5 draagt ook gewoon een puddle jumper. Blijf er wel ten alle tijden bij en laat ze alleen in het ondiepe spelen❤️