8 Reacties

7 maanden geleden

Ja herkenbaar😂. Of huilen omdat iets even niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt. Ik zeg ook soms gewoon nee stop! En dan stopt hij ook meteen😂. Niet dat het verdriet er niet mag zijn, maar krijsen om zijn zin te krijgen mag die hier dus niet... haha.

7 maanden geleden

Heel herkenbaar dit. Wij geven nu s nachts maar een flesje want ze is anders niet stil te krijgen 😅🙈. Huilt echt veel de laatste week & dramt echt goed dr zin door. Tel de dagen af 😂

7 maanden geleden

Och wat fijn om te horen. En tegelijkertijd vind ik het ook klote voor jullie haha. Maar wat een drama kunnen ze maken hè!

7 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Ja herkenbaar😂. Of huilen omdat iets even niet lukt of als hij zijn zin ni ...
Dat ga ik ook maar eens proberen. Ik was eerst van het negeren, maar dat werkt dus ook niet

7 maanden geleden

Erg herkenbaar hier. Enorm smullen van een boterham en in een split second gillen, overstrekken en tranen met tuiten om diezelfde boterham. Ik snap er soms helemaal niks van 🙈

7 maanden geleden

Bij ons ook herkenbaar! Ook vooral in de avond bij het naar bed gaan is ze niet stil te krijgen. En vaak ook dat ze ineens een soort driftbui heeft gevolgd door een huilpartij. Hopelijk weer een fase 😵‍💫

7 maanden geleden

Tijdje gehad, vond het zoooo frustrerend. Bleek dus dubbele oorontsteking en infectie te zijn, verklaarde zoveel

7 maanden geleden

Nou ons dochtertje van 14 maanden oud die schreeuwt en huilt ook echt de hele dag door. Koppijn dit hoor😂😂😂 als ze haar zin niet krijgt begint ze nog harder te gillen. Weet echt niet wat ik er mee moet negeren lukt ook niet 🧐🧐🧐 radeloosss