7 Reacties

5 maanden geleden

Kan hoor, ze krijgen 2 vaccinaties ( als het goed is ) en de tweede prik werkt pas na een week qua symptomen van ziek worden

5 maanden geleden

Bij ons was het ook de eerste avond + dag erna koorts van de ene prik. Van de andere kreeg hij op dag 5 hoge koorts t/m dag 12

5 maanden geleden

Wat hieronder word gezegd klopt ja, is bij ons ook nadrukkelijk gezegd door de verpleegkundige. De eerste dagen en na een week tot ruime week koorts.

5 maanden geleden

Reactie op Kimx512

Bij ons was het ook de eerste avond + dag erna koorts van de ene prik. Van ...
Mmm dan is het misschien net in elkaar overgelopen. Bedankt voor je reactie !

5 maanden geleden

Reactie op C hantal

Wat hieronder word gezegd klopt ja, is bij ons ook nadrukkelijk gezegd door ...
Oh echt , tegen mij werd gezegd ze is er hooguit 2 dagen ziek van 🤦‍♀️ en ze eet , drinkt en speelt wel dus echt ziek lijkt ze niet

5 maanden geleden

Reactie op Dootje19960

Mmm dan is het misschien net in elkaar overgelopen. Bedankt voor je reactie ...
Bij ons werd ook wel gezegd dat de eerste prik meteen reactie zou geven (als die er is) en de tweede prik tussen 5 en 12 dagen na de prik. Dus het klopte wel, al vond ik toen de koorts ook wel erg hoog hoor. Hij was er ook echt goed ziek van

5 maanden geleden

Hier precies hetzelfde gehad. 2,5 week koorts gehad waarvan ruim 5 dagen rond de 40 graden. Ze bleek ook een dubbele oorontsteking te hebben + een blaasontsteking. Antibiotica gehad voor de blaasontsteking en toen zakte de koorts. Ik denk dat ze ook echt lang koorts heeft gehad van de prik, daardoor een slechte weerstand had en dus uiteindelijk alles tegelijk! Echt je gevoel volgen als je denkt dat het niet klopt. Ik ben ook eerst twee keer weggestuurd voor we erachter kwamen dat er echt iets was