40 Reacties

één jaar geleden

Ons meisje krijgt morgen haar eerste prikje.. ben erg benieuwd

één jaar geleden

Moest ook huilen 😅

één jaar geleden

Afgelopen maandag was onze zoon aan de beurt. Ik stond ook mee te huilen 😂 en dat is niks voor mij

één jaar geleden

Yup.. ik ga zeker ook weer huilen.. 😂😭 Mijn dochter heeft 3jaar geleden daar wel last van gehad van verhoging en veel slapen. Hoe is dat bij jullie?

één jaar geleden

Zorg dat je een kleine voeding mee hebt, kun je ze evt troosten, mijn zoontje bleef krijsen na zn 1e prik, tot hij voeding kreeg

één jaar geleden

Wij hadden vandaag hetzelfde. Na haar tweede prik ging het huilen door merg en been.. en nu net weer.. toen ze wakker werd na lang slapen 🥺

één jaar geleden

Ik huilde ook mee hoor

één jaar geleden

Ik snap je helemaal! Onze dochter kreeg afgelopen maandag dr eerste vaccinaties. Ze zette een keel op, ik kon ook wel janken! Bij de hielprik schrok ze ook heel erg en krijste ze ook alles bij elkaar.

één jaar geleden

Reactie op Linda13

Yup.. ik ga zeker ook weer huilen.. 😂😭 Mijn dochter heeft 3jaar geleden ...
Mijn dochter had koorts 38,9 en veel Slapen idd. Maar dat doet ze zoiezo al veel. Net dr moeder vroeger🙈

één jaar geleden

Hier kreeg hij de 2 prikjes tegelijk (ze waren met zijn 2en dus daarom kon dat), ik stond ook mee te huilen, zo sneu! Ik heb hem daarna meteen aangelegd om hem te troosten, dat werkte gelukkig heel goed, hij viel zelfs lekker in slaap.

één jaar geleden

Reactie op Linda13

Yup.. ik ga zeker ook weer huilen.. 😂😭 Mijn dochter heeft 3jaar geleden ...
Hier ook veel slapen en jammeren/ huilen. Gelukkig geen koorts, maar misschien komt dat nog.

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Hier kreeg hij de 2 prikjes tegelijk (ze waren met zijn 2en dus daarom kon ...
Hier krijg hij ze een voor een, echt zo ontzettend zielig. Hij werd wel meteen rustig toen ik hem tegen mij aan had. Had net voor het cb aan al borstvoeding gehad. Hij is na de prikjes in slaap gevallen en toen hij wakker werd weer heel erg zielig huilen zelfs tijdens het drinken.

één jaar geleden

Ik vond t moment van de prikjes zetten nog wel ok, hij was inderdaad vrij snel rustig toen ik hem de borst gaf erna. Prikjes werden gezet in de ochtend en in de middag heeft mijn zoontje wel heel veel gehuild, zo zielig.. ik huilde toen ook met m mee. Heb m toen zetpil gegeven en ben gaan wandelen met kinderwagen en toen ging t beter gelukkig.

één jaar geleden

Wij hebben gevraagd om een duo prik, dan ben je er in 1x vanaf en ja ook hier…. Tranen!

één jaar geleden

Ook mijn kleine meid heeft vandaag een duo-vacinatie gehad. Huilen geblazen!! Gelukkig kon ik haar troosten door aan te leggen en nu ligt ze met 38,5 heel slapjes in mijn armen. Zijn er ouders die dan een zetpilletje geven?

één jaar geleden

Reactie op Lems-lems

Ook mijn kleine meid heeft vandaag een duo-vacinatie gehad. Huilen geblazen ...
Ja zeker.. mijn kleine hoeft niet onnodig te lijden. En dat is als ze last heeft. Als ze alleen ervan slaapt dan niet. Maar huilen en verhoging wel.

één jaar geleden

Reactie op Lems-lems

Ook mijn kleine meid heeft vandaag een duo-vacinatie gehad. Huilen geblazen ...
Zeker! Volgende keer (als je wil) preventief geven

één jaar geleden

Reactie op Lems-lems

Ook mijn kleine meid heeft vandaag een duo-vacinatie gehad. Huilen geblazen ...
Zeker een zetpil gegeven! Hoeft geen onnodig pijn te ervaren. Hier Dinsdag eerste prikjes gehad en om 14:00 werd ze huilend wakker en stopte niet toen ze me zag dus toen een zetpilletje gegeven.

één jaar geleden

Reactie op charissabc

Zeker! Volgende keer (als je wil) preventief geven
Preventief is niet goed, kan de werking van de vaccinatie beïnvloeden heb ik gelezen. Maar zeker wel met koorts erna, zakt dan ook heel snel 😁

één jaar geleden

Heb ook mee lopen brullen, vond het zo zielig en toch ook spannend.