11 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een lijstje gemaakt op ilove speelgoed, daar hebben ze zulke leuke dingen. ik denk dat wij haar voor haar eerste verjaardag een keukentje van petit amelie geven.

één jaar geleden

Dankjewel ik ga eens op deze site kijken! Wij zaten ook aan een keukentje te denken, maar zou ze hier al mee kunnen spelen met pannetjes en eten maken? Wij twijfelden of ze hier niet iets ouder voor moet zijn? Zijn er mensen met ervaring die op 1 jarige leeftijd een keukentje gaven?

één jaar geleden

Reactie op Merinda

Dankjewel ik ga eens op deze site kijken! Wij zaten ook aan een keukentje t ...
Wij hebben ons zoontje op zijn 1e verjaardag een keukentje geven. Ze kunnen dan nog geen "eten maken" maar hij heeft er heel veel mee vespeeld. Hij is nu 3 en maakt nu "eten"🤪. Hier was/is het keukentje echt een succes!

één jaar geleden

Hier zaten wij ook te denken aan een keukentje! Van Ikea pimpen 😋. 1 jaar is nog best jong maar in dit jaar gaat hij dit wel ontdekken. Maar een ballenbak misschien? Je hebt echt zulke leuke. 🥹😍

één jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje gegeven voor haar eerste verjaardag, dat vond ze heel leuk! Beetje aanrommelen. Toen ze 1.5 was werd er echt meer mee gespeeld en dronk ze koffie. Nu is ze bijna 3 en worden er hele taarten en pannenkoeken gebakken voor haar poppen en ons. Dus wat ons betreft echt een leuk cadeau. Wij kochten er 1 tweedehands van marktplaats en gaven hem zelf een likje verf.

één jaar geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf en mijn ervaring is dat kindjes van ongeveer 1 jaar het keukentje ook zeer interessant vinden. Al is het maar om iedere keer het deurtje open en dicht te maken, het wasbakje eruit te halen etc... Dus wordt zeker een succes 👍🏻

één jaar geleden

M’n zoontje kreeg een driewiel loopfiets toen hij 1 was. Duurde een paar maandjes voordat hij erop kon ‘fietsen’. Hebben hem omgebouwd naar 2 wielen toen hij bijna 2 werd. Moet ook nog wat bedenken voor m’n dochtertje haar eerste verjaardag.(die mag natuurlijk op de loopfiets van haar broer).

één jaar geleden

Naast een keukentje wat zeker leuk is om te geven kan je ook denken aan een loopkar/blokkenkar/poppenwagentje waar ze aan kunnen leren lopen of een loopfietsje of driewieler. De loopkarretjes (babywalker) van Vtech zijn echt super stevig en er zit speelgoed aan en leuke muziekjes in. Hou je meer van hout? De blokkenkar van little dutch vond mijn oudste dochter erg leuk, maar om mee te lopen vond ik hem best spannend (kiepgevaar). Dus gaf ik haar liever haar houten poppenwagentje (zie houtenpoppenwagen.nl). En buiten was ze dol op haar puky pukylino loopfietsje. Super degelijk en stevig fietsje! Van opa en oma kreeg ze voor haar eerste verjaardag een puky driewieler. Deze was met duwstang, gordeltje en voetenplankje. Hier kon ze dus eerst gewoon op zitten en dan duwde ik haar de straten door. Rond 2,5 jaar heeft ze er zelf op leren fietsen, dus erg lang plezier van! Kijk vooral voor fietsjes naar degelijke materialen. Vaak in aankoop wel duurder, maar dan heb je er langer plezier van. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van plastic fietsjes, zijn veel te ligt waardoor je kleintje er zo mee omkiept als hij/zij er probeert op te klimmen of iets te hard of te scherp door de bocht mee gaat. Puky fietsen hebben echt mijn voorkeur...gaan jaren mee! Koop ze zelf wel via marktplaats om kosten te besparen. 😅

één jaar geleden

Een loopfietsje lijkt me heel leuk

één jaar geleden

Reactie op Becky24

Een loopfietsje lijkt me heel leuk
Klopt dat is zeker leuk alleen die hebben we al van ons zoontje van 2 :)

één jaar geleden

Wij wilden loopwsgentje doen, maar aangezien onxe dochter met ondersteuning al stapjes zet.. hebben wij die nu maar gekocht. Wij gaan nu waarschijnlijk voor een loopfietsje of keukentje