15 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben hier thuis de wobbel van de Aldi gekocht voor 40 euro. Een groot succes bij jong en oud. Ik snap het verschil niet zo goed tussen die en die dure van wobbel zelf

één jaar geleden

Wij twijfelen ook over een wobbel alleen ik vraag mij af wat ze er precies mee doen?😅 wordt het goed gebruikt?

één jaar geleden

Nu ong. een jaartje de Wobbel (original) in huis en mijn dochter (3,5 jaar) blijft hem leuk vinden. Ze gebruikt hem als klim object en glijbaan, (dan staat tie dus op z'n kop) of als schommel. Maar ook om lekker in te chillen met een kussentje en dekentje voor de tv. Vaak wordt hij ook in haar spel betrokken als ze met de zoef zoef dieren of treinbaan speelt. Ze kan er eindeloos mee fantaseren. Mijn jongste dochter van 9mnd begint ook al interesse te tonen in de Wobbel. Voor nu vooral nog motorisch; ze gebruikt hem om onderdoor te kruipen of aan op te trekken en te staan. Op mijn werk (kinderdagverblijf) hebben we zowel de original als de starter. Maar moet zeggen dat de starter toch echt wel minder gebruikt wordt door de kids. Ik zou persoonlijk voor de original gaan en dan met vilt aan de onderkant. Dit beschermd je vloer en dempt het geluid als ze er mee schommelen.

één jaar geleden

Dochter van bijna 11 maanden is er al druk mee in de weer. We hebben de originele met vilten laagje. Ze oefent om er aan te gaan staan, probeert er op te kruipen, laat dingen er af rollen etc. Heel leuk km te zien.

één jaar geleden

Voor oudere kinderen ook erg leuk trouwens, bezoekende kindjes gaan er ook meteen mee spelen.

10 maanden geleden

Heeft iemand ooit ervaringen gehoord met de wobbel van de Decathlon? Ben daar erg benieuwd naar:)

10 maanden geleden

Reactie op Esi12

Heeft iemand ooit ervaringen gehoord met de wobbel van de Decathlon? Ben da ...
https://www.decathlon.nl/p/balanceboard-maat-m/_/R-p-333098?channable=02893b736b756964003433303237393047&mc=8645628&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImZrHurOoggMVaQ6DAx1x1AjsEAQYASABEgJzV_D_BwE

10 maanden geleden

Nu zag ik vanaf morgen bij de Aldi ook een balance bord voor €39,99. Mooi prijsje ook. Denk dat we voor deze gaan ipv de wobbel original.

10 maanden geleden

Reactie op Celesteee93

Nu zag ik vanaf morgen bij de Aldi ook een balance bord voor €39,99. Mooi p ...
Ik heb hem net gekocht bij de Aldi, ben benieuwd naar de kwaliteit!

10 maanden geleden

Reactie op Rooshrmns

Ik heb hem net gekocht bij de Aldi, ben benieuwd naar de kwaliteit!
Heb hem uitgepakt maar hij gaat gelijk weer retour. Het hout splintert, het vilt zat er scheef en slecht op. Vind het echt geen goede kwaliteit

10 maanden geleden

Hoi, Wij hebben vorig jaar, toen onze dochter 1 werd een echte Wobbel gekocht. We hebben nog drie grote kinderen, maar ze doen er echt niks mee.🤷‍♀️ Wij hebben wel de normale variant gekocht en niet de kleine. Kostte zo'n 135 euro. Maar ik vind het niks.

10 maanden geleden

Reactie op Rooshrmns

Ik heb hem net gekocht bij de Aldi, ben benieuwd naar de kwaliteit!
Wij hebben hem nu een half jaar en hier bevalt hij heel erg goed!

10 maanden geleden

Hier ook de original gekregen als kraamcadeau ☺️. Dame van nu 10 maanden doet er sporadisch wel al wat mee! Ze vindt het heeel grappig om 'm heen en weer te schommelen. Ook ging ze er inderdaad tegenaan staan. Er kwamen laatst kindjes spelen, oudere kindjes gingen er gelijk mee aan de haal om als soort racebaan in te zetten! Dus hier valt het wel goed in de smaak. Verder is hier de bal haar favoriete speelgoed. Die gooit ze er ook zo nu en dan tegenaan of probeert ze erop te rollen :)

10 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Wij hebben hem nu een half jaar en hier bevalt hij heel erg goed!
Ah superfijn! Hoor het van meer mensen maar helaas was die van mij echt niet oke

10 maanden geleden

Ik had hem ook aangeschaft bij Aldi maar die van ons gaat ook terug. Heb toevallig vandaag via marktplaats een tweedehands wobbel gevonden die er super uit ziet en nog voor minder ook dan die van de Aldi 😆