5 Reacties
2 maanden geleden
Wij struggelen echt al vanaf de zomervakantie. Ene keer is het 1 en de andere keer is het 2. Bij beide wordt hij 1 x per nacht wakker heel eventjes en slaapt daarna weer verder. Ik volg hem, maar het is echt zoeken elke dag. Ik volg dus even mee.
2 maanden geleden
Is er een reden dat je perse een vast ritme wil of naar 1 slaapje wil?
Ik zou gewoon kijken waar je kindje behoefte aan heeft. Die van ons slaapt 1 keer, maar wel 3 uur lang. Als hij vroeg wakker is gaat hij om 11 uur alweer naar bed, als hij langer uitslaapt pas om half 1. We halen hem wel uiterlijk 2 uur eruit, omdat hij anders in de avond niet slaapt.
2 maanden geleden
Hoi hoi
Ons zoontje wordt 25 nov 2 jaar ..
Hier slaapt hij eigenlijk alleen ‘s middags nog 1,5 uur ..
Maaar .. soms zijn er dagen dat hij voor 6u wakker is en dan de middag slaap niet red en dan slaapt hij 15/20 min in de kinderwagen of auto
Soms geef ik zijn speen en schaap en gaat hij zelf naar de bank om even te liggen! En doet dan een powernap van 15 min ..
Ik moet wel zeggen wij zitten hier nu ruim twee weken in de slaapregressie waar we echt niet vrolijk van worden!
Het naar bed brengen is geen probleem 19:15 maar hij wordt standaard wakker om 22:30 / 01:30 / 04/00 en om 06:00 soms 05:30 is hij klaar wakker !
Tussentijds ‘s nachts als hij wakker word is het een vreselijke strijd om hem in zijn eigen bedje te houden, hij wil dan 60 ml melk anders gaat hij niet slapen!