8 Reacties

3 maanden geleden

Geen tips, maar in hetzelfde schuitje (13 weken zwanger, alleenstaand, en nog erg 'ziek' van de misselijkheid, hoofdpijn, buikpijn). Ik volg dus even de andere antwoorden 😬

3 maanden geleden

Ze lijken t echt te merken hè. Hier juist andersom nog maar kort zwanger, maar ongeveer sinds die tijd moet hij juist niet meer zoveel van mij weten en is het vooral “papa”.

3 maanden geleden

Herkenbaar. Eerste weken was ze niet bij mij weg te slaan, tot vervelens aan toe. Inmiddels iets meer balans, maar nog steeds liever mama en moet mama alles doen. Zit ook weer veel meer op schoot dan voor de zwangerschap. Ik probeer haar vooral te betrekken in wat ik doe. Ze vind het heel leuk om te helpen. Broodjes in de airfryer, vaatwasser uitpakken, boodschappen uitpakken, was uit de wasmachine halen. Helemaal trots altijd!

2 maanden geleden

Hier net 6weken zwanger en hij is ook niet bij me weg te slaan... alles wil hij door mama.. heel vermoeiend! Wil alles wat ik doe of heb, dus probeer het gelijk als oefen moment te zien om hem zelfstandiger te maken...

2 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Hier net 6weken zwanger en hij is ook niet bij me weg te slaan... alles wil ...
He!!! Wat leuk om te zien dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

He!!! Wat leuk om te zien dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd!!
Dankjewel 🤗

één maand geleden

Hier lijkt hij ook in een fase terecht te zijn gekomen sinds ik de test in mijn handen had. Als er vreemde mensen tegen mij praten dan klimt die op mij alsof ik een klimpaal ben. Soms maait die nog even in mijn gezicht. En alle kinderen zijn ineens eng, als die ze ziet gaat die op de grond liggen. Vorige week 2x bij de opvang moeten halen omdat hij niet meer wilde eten en drinken en de hele dag moest huilen. Heel zielig, hoop dat het snel weer omslaat.

één maand geleden

In augustus de tweede gekregen, onze zoon was ook niet weg te slaan bij mij in die periode. Denk dat ze aanvoelen dat er wat komen gaat