13 Reacties

9 maanden geleden

Ik hou me hier totaal niet aan, misschien omdat het niet onze eerste is maar kan het ook niet herinneren bij de eerste. Sinds een paar weken drinkt ze weer meer flesjes, ook doordat ze ziek is geweest. Kwarkje eet ze wel, maar dat is een mini bakje. Ik zou me daar echt totaal niet druk om maken.😋

9 maanden geleden

Reactie op C hantal

Ik hou me hier totaal niet aan, misschien omdat het niet onze eerste is maa ...
Bij de eerste was het totaal niet nodig. Die dronk haar melk altijd goed en 13 jaar later nog steeds. 😅Ze krijgt natuurlijk ook gewoon vitamine D. En ze slaapt prima. Het is ook niet dat ze tekort komt. Ik laat het dan ook maar bij de yoghurt dat ze krijgt na het avondeten. Thanks!

9 maanden geleden

Wij warmen de melk op. Dat vindt hij veel lekkerder dan koud.

9 maanden geleden

Waarom geen yoghurt? Ik vrees dat we er soms overheen zitten, want ons kindje is dol op yoghurt

9 maanden geleden

Soya melk, kwark, yoghurt

9 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Waarom geen yoghurt? Ik vrees dat we er soms overheen zitten, want ons kind ...
En wanneer doen jullie dat dan allemaal? Hier vindt ze het ook heerlijk hoor.

9 maanden geleden

Reactie op CRLS2010

En wanneer doen jullie dat dan allemaal? Hier vindt ze het ook heerlijk hoo ...
Bij het ontbijt een bakje yoghurt of melk uit een beker en bij het avondeten yoghurt. Ik geef het niet als toetje maar gewoon gelijk bij de maaltijd. Op de opvang krijgt ze bij de lunch yoghurt, thuis krijgt ze dan melk in een beker. En nog 2 keer borstvoeding. Ik reken het niet op de mL uit maar ze krijgt het dus wel op meerdere momenten aangeboden en dat lijkt me al prima.

9 maanden geleden

Reactie op Veer21

Bij het ontbijt een bakje yoghurt of melk uit een beker en bij het avondete ...
Dan gaat het bij ons ook wel prima. Ze leert vanzelf wel melk drinken. En inderdaad…. We kunnen wel een keer extra yoghurt aanbieden.

9 maanden geleden

Mijn kleintje drinkt elke ochtend en avond een papfles.

9 maanden geleden

Ow wow zijn hier standaarden in? Ik doe gewoon wat ik zelf goed vindt. Yoghurt krijgt ze hoeveel ze wilt en nog 2 flesjes van 160cc

9 maanden geleden

Reactie op Mommyyy12

Mijn kleintje drinkt elke ochtend en avond een papfles.
Haha, ja dat is fijn. Dat doet die van ons niet. 🫠

9 maanden geleden

Reactie op Mirimiri

Ow wow zijn hier standaarden in? Ik doe gewoon wat ik zelf goed vindt. Yogh ...
Met twee flesjes hoef je je daar inderdaad ook geen zorgen om te maken. Onze drinkt al drie/vier maanden geen enkele fles meer.

8 maanden geleden

Wij bieden onze zoon haver melk of soja melk aan en vind het heerlijk.