22 Reacties

één jaar geleden

Heerlijk! Gooi genoeg champagne erin en ik vergeet dat ik een kind heb! Hahaha Maar nee serieus, ik was in augustus (kleine was toen 7 mnd) een weekend weg met vriendinnen. Heb het hele zo genoten dat ik m'n zoon echt niet super erg gemist heb. Ik geef nog borstvoeding dus was wel klaar na een weekend kolven, maar verder was het echt top! Eindelijk weer even m'n oude ik zijn ofzo en na een paar lekkere glazen champagne in de hottub was ik echt vergeten dat ik een kind had! Heerlijk bevrijdend gevoel

één jaar geleden

Zelf nog totaal geen behoefte aan 🙈. Vriendinnen willen ergens volgend jaar ook een weekend weg, daar zou ik wel voor openstaan dan zou ze ook ouder zijn dan 12 mnd. Maar 5 dagen zou ik zelf veel vinden hahah. Denk dat dit toch te persoonlijk is :). Als het goed voelt, dan lekker doen. Maar ook vooral aangeven als het teveel is of nog even te vroeg voelt

één jaar geleden

Uit ervaring (nu 2 kindjes) weet ik dat je van te voren even baalt en er aan denkt dat je ze enormmm gaat missen. Maar eenmaal weg en op de plek van bestemming is het zo genieten en kan je echt even tot rust komen! Eenmaal weer naar huis ben je blij dat je ze ziet uiteraard maar je bent weer helemaal opgeladen. Die 5 dagen zijn ook zo voorbij joh! Ik zou zeggen echt doen! Is goed voor jou en zo ook voor je kindje😊

één jaar geleden

Mijn vriendinnen wilden ook een weekend weg (maar 2 nachten), maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan. Als ik 2 nachten weg ga (en zijn zoontje moet missen), ga ik dan toch veel liever lekker met mijn partner 2 nachten. Maar ik denk dat iedereen daar anders in is en andere behoeftes heeft.

één jaar geleden

Oh ik wil wel nog even zeggen want begrijp me niet verkeerd. Tot nu toe zijn het reacties met ik wilde het niet etc. En dan hebben ze het nog niet gedaan. Dus begrijp me niet verkeerd maar als je het nog niet gedaan hebt denk je ook van te voren; oh ik wil het denk ik liever niet, ik ga ze missen etc. Dus misschien kan je beter even op reacties wachten die daadwerkelijk al gegaan zijn. Nogmaals is echt niet vervelend bedoelt

één jaar geleden

Of je gaat een weekend (3 dagen)?

één jaar geleden

Ooh ik zou het even heerlijk vinden om er juist tussenuit te gaan. Natuurlijk hoidt ik van mijn kind maar ze plakt zo aan mij. Overal waar ik ben is zij, wil ze opgetilt worden en klimmen etc.. Heb mijn handen er vol aan en zou het dan ook fijn vinden om dat even niet te hebben haha

één jaar geleden

Ik ga volgende week vrijdag 5 dagen weg! Ben nu heel erg bang dat ik hem mega erg ga missen maar heb er ook ontzettend zin in! Ik ben al eens een weekend weg geweest en de dagen vlogen voorbij!

één jaar geleden

Reactie op baby1994

Uit ervaring (nu 2 kindjes) weet ik dat je van te voren even baalt en er aa ...
Dat had ik ook. Ik ben 4 dagen weg geweest toen mijn dochter 8 maanden was en dat was hartstikke fijn. Ik kon weer even onbezorgd doen waar ik zin in had en ik kwam inderdaad opgeladen thuis. Mijn vriend stuurde elke dag foto's en daardoor viel het heel erg mee hoeveel ik haar heb gemist. En daarna is het extra fijn om haar helemaal plat te knuffelen 🙈

één jaar geleden

Ik ga zelf komende maand ook 4 nachten weg, ik tel de minuten af haha! Maar eerlijk, dit is mijn 2e kindje en bij de eerste heeft het lang geduurd voordat ij überhaupt 1 nachtje van haar weg wilde zijn. Het voelde toen lang niet oké, toen ik het eenmaal deed ging het goed en was het superfijn. Het is een combinatie van de juiste tijd en het gewoon doen :)

één jaar geleden

Ik moet in januari verplicht op winterkamp met school. Dit is 9 dagen skiën of snowboarden in Zwitserland en ik zie er zoooo tegenop😮‍💨😭

één jaar geleden

Ik ben een week op zonvakantie geweest met een vriendin toen mijn oudste 8 maand was. Vond het heerlijk, keek er erg naar uit. Elke dag doen waar we zelf zin in hadden, geen ritme en vastigheid.. gewoon eten en slapen wanneer we wilde, heerlijk!

één jaar geleden

Toen mijn oudste 1,5 was ben ik een week met een vriendin weg geweest, heerlijk! Tuurlijk miste ik haar, maar het was ook heel fijn om even een week mijn eigen ritme te kunnen volgen. Wat wel echt opvallend was was dat ìedereen er iets over te zeggen had (van dat ze trots/onder de indruk waren of het dapper vonden tot dat ze het zelf nóóit zouden kunnen), terwijl toen mijn vriend ging wintersporten toen ze elf maanden was iedereen alleen maar zei ‘veel plezier’!

één jaar geleden

Ik ben ook weekendje weg geweest met vriendinnen, en miste de kleine eigenlijk helemaal niet zoals verwacht, t was eigenlijk heerlijk om weer even weg te zijn! En komende maand moet ik 2x 3 nachten weg voor werk, kan ik eindelijk even bijslapen haha 😅 Komt dus echt wel goed, en alleen maar extra leuk om je kleine daarna weer te zien!

één jaar geleden

Ik ga in december 4 dagen weg naar Istanbul met een vriendin. Vind het ook heel spannend hoor hahaha 😛 los laten is en blijft sws een dingetje bij mij

één jaar geleden

Reactie op lvdee

Toen mijn oudste 1,5 was ben ik een week met een vriendin weg geweest, heer ...
Heel herkenbaar dit! Mijn vriend is regelmatig een weekend weg geweest, ook toen onze zoon nog maar een paar weken oud was, iedereen vond dit heel normaal maar toen ik na 8 maanden 1 x 2 nachtjes weg ging (met een brok in mijn keel) had iedereen daar een mening over. Zo bijzonder. Overigens heel erg genoten van het even niet zorgen en continu aan staan. Natuurlijk mijn zoontje ontzettend gemist maar het was ook echt fijn om eventjes weer te kunnen doen waar je op dat moment zin in hebt, zonder rekening te houden met de slaapjes, de zon, een drankje drinken etc

één jaar geleden

Toen hij 4 maanden oud was ben ik voor mijn werk naar Berlijn geweest een paar dagen. Dat ging prima! Ik moet als hij net een jaar is één of twee weken naar Amerika, dat vind ik qua afstand wel pittig. Ook omdat ik verwacht dat ik dan nog borstvoeding geef.. Uit logeren brengen doen we regelmatig, vindt hij hartstikke leuk dus heb ik helemaal geen problemen mee

één jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties! 😘 Ze zijn eigenlijk allemaal best positief, dus ik ga denk ik mee 😀

één jaar geleden

Ik heb zelf echt behoefte aan tijd voor mezelf. Ik ben ook de eerste van mijn vriendinnen die een kindje heeft. Soms mis ik een beetje (h)erkenning bij mijn vriendinnen, anderzijds ook heerlijk om gewoon Eva te zijn ipv mama Eva. Ik ben in maart op vriendinnenweekend geweest toen mijn kindje 3 maanden was. Dit was van vrijdag tm maandag. Verder in juli nog een keer naar festival camping geweest van vrijdag tm maandag. Ik merk dat ik dit zelf ook echt nodig heb om een leuke mama te kunnen zijn. Het lastige aan jouw verhaal is dat je wel meteen in Londen zit en het dus ook lastiger is om naar huis te gaan, mocht het je toch tegenvallen.

één jaar geleden

Doen wat goed voelt! Mijn dochter is 9 maanden en ik heb nog niet eens met vriendinnen afgesproken om een dag of avondje op stap te gaan. Ik heb er geen behoefte aan en vind mijn kleine zo leuk. Nu heb ik een avondje gepland staan en ik zie er echt tegenop.