22 Reacties

één jaar geleden

Toen onze dochter 8 weken was ben ik een nachtje weggeweest met mijn zussen! Spannend, maar vond het even heel fijn om eruit te zijn! Volgend jaar staat een citytrip van ook 5 dagen gepland, kan niet wachten haha!

één jaar geleden

Mijn ervaring is dat het vooraf moeilijker is dan wanneer je daadwerkelijk weg bent. Ik moet voor m’n werk naar beurzen in het buitenland, soms wel 5 dagen. In het begin heb ik nachten lang gehuild en getwijfeld of ik m’n baan moest switchen. Maar ik wilde het een keertje proberen en het beviel redelijk. Even weg, geen “mom math” qua eet tijden, slaapjes doen etc. Heeeerlijk. Heel gek vond ik het dat ik verwacht had dat ik de hele tijd zou willen facetimen, maar dat viel ook wel mee. Als je gaat, geniet lekker van je eten wat je niet hoeft te delen. Geniet ruime keuze aan gerechten waar je uit kan kiezen, alleen voor jezelf. Ik zou in m’n achterhoofd houden; als ik ga, en ik vind het na 1 nacht helemaal niks, kan ik gewoon naar huis. Londen heeft meerdere mogelijkheden om te reizen dus je bent zo weer thuis. En specifiek over Londen; er zijn suuuuper veel leuke boetiekjes voor babykleding. Mochten je vriendinnen daar ff tijd voor willen maken haha.