7 Reacties

4 maanden geleden

Ervaar je veel stress ? Kan het ook uitstellen

4 maanden geleden

Reactie op Marieke Schraag

Ervaar je veel stress ? Kan het ook uitstellen
Niet echt veel stress op t moment .. word hier wel nerveus van 😂😅

4 maanden geleden

Reactie op Stzx

Nervositeit kan het ook uitstellen. Ik was een paar maanden regelmatig en afgelopen maand ook in 1x een week later pas ongesteld. Jet kan dus zijn dat het gewoon op zich laat wachten

4 maanden geleden

Had ik ook toen ik aan het proberen was om zwanger te worden.. uiteindelijk 2 weken over tijd. Negatieve tests. Daarna ongesteld geworden. Misschien heeft er daarbinnen wel iets plaatsgevonden.. maar niet doorgezet.. we zullen het nooit weten

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 4 dagen over tijd. Negatieve zwangerschapstest werd ik uiteindelijk zelfs ongesteld (echt geen innestelingsbloeding, gewoon normale menstruatie) en pas de volgende cyclus testte ik positief. Uiteindelijk bleek ik wel zwanger te zijn (bleek vanuit termijnecho verloskundige). Ik had trouwens geen symptomen althans ik kon ze bij een eerste zwangerschap niet herkennen.

4 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Bij mijn vorige zwangerschap was ik 4 dagen over tijd. Negatieve zwangersch ...
Heel gek inderdaad. Ik merk wel erg veel dingen. Veel eetlust enorm veel afscheiding super prikkelbaar en moe. Ik kan t gewoon niet plaatsen…

4 maanden geleden

Reactie op Stzx

Ik herken mezelf er helemaal in! Zelf net een topic aangemaakt. Wat was bij jou het resultaat?