8 Reacties

één jaar geleden

Misschien eerst toch eens langs de huisarts het kan zijn dat je ijzer tekort hebt? Of misschien iets anders.. beter een goede check van een deskundige je wilt toch de beste mama voor je kindje(s) zijn, goed voor jezelf zorgen is erg belangrijk om dat ook te kunnen 😘

één jaar geleden

Reactie op Njoy1991

Misschien eerst toch eens langs de huisarts het kan zijn dat je ijzer tekor ...
Dat is zeker waar, ik zal eens een afspraak maken voor de zekerheid :)

één jaar geleden

Het klinkt misschien stom, maar meer bewegen? Lekker naar buiten! Met name in de ochtend naar buiten gaan geeft een opgewekt gevoel en meer energie. Daarnaast proberen prioriteit te geven aan gezonde voeding

één jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Het klinkt misschien stom, maar meer bewegen? Lekker naar buiten! Met name ...
Ik beweeg denk ik redelijk oke? Loop elke dag 30 min - 60 min. Maar sporten is misschien ook wel een goede. Heb in iedergeval een afspraak gemaakt bij de dokter voor bloed test :)

één jaar geleden

Reactie op KimRH

Ik beweeg denk ik redelijk oke? Loop elke dag 30 min - 60 min. Maar sporten ...
Goed van de afspraak! Ben erg benieuwd! Ik sport ook erg graag en sinds ik dat weer serieus heb opgepakt heb ik zoveel meer energie! Het kost natuurlijk ook energie en soms heb ik geen zin, maar gedurende de training of wandeling merk ik gewoon dat ik me fitter voel en mentaal ook beter. Kan het echt iedereen aanraden ☺️

één jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Goed van de afspraak! Ben erg benieuwd! Ik sport ook erg graag en sinds ik ...
Hetzelfde hier! Sportte altijd wel 2 a 3x per week, maar net voor en na de bevalling niet. Toen ik dat weer op kon pakken was dat op t begin even bikkelen maar voel me nu weer veel energieker!

één jaar geleden

Wellicht toch meer slaap nodig als je denkt nodig te hebben? Als ik van 22.00 - 5.30 slaap dan ben ik echt niet vooruit te branden van vermoeidheid. Wat voor mij heel goed werkt in tijden dat ik echt oververmoeid ben is Sterrenstof fatburner. Is wel een cafeïneshot.... En een mooie bijkomer is dat je zin in zoet weg gaat 😂. Maargoed is wel een voedingselement...

één jaar geleden

Herken het helemaal! Lig ook nog vaak met haar slaapje zelf op de bank omdat ik zo ontzettend moe ben!