13 Reacties

één jaar geleden

Yoghurt? Je weet dat een kleintje dat nog niet mag hebben?😊

één jaar geleden

Einge tip die ik kan geven is lekker op 4 flessen houden blijkbaar heeft die dat nodig het blijf hoofdvoeding tot 1 jaaar. Ik begrijp niet hoe cb zo verschillen mijn zoontje krijg nog altijd 5 flessen op een dag yoghurt fruit brood en groente. En bij mij geven ze aan dat zolang hij die 5 flessen nodig heb daar op houden

één jaar geleden

Mijn zoontje drinkt ook nog 4 flessen. Eentje weglaten en heb een hongerig kind. Zijn schema is: 7u 240 ml melk 10u 200g patatjes 12u 210 ml melk 15u30 150g fruitpap 18u 2 maispuffs en 240 ml melk 22u 240 ml melk

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Yoghurt? Je weet dat een kleintje dat nog niet mag hebben?😊
Mag wel hoor! Cb zei dat ik het al vorige maand mocht geven.

één jaar geleden

Myn zoontje krijgt 3 flessen niet eens meer op😭 hy weigert te drinken

één jaar geleden

Reactie op C hantal

Yoghurt? Je weet dat een kleintje dat nog niet mag hebben?😊
Ja t mag half volle of magere mag je geveb

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Ja t mag half volle of magere mag je geveb
Volle yoghurt of halfvol heeft de voorkeur. Geef liever geen magere producten aan je kindje is mij verteld 😊

één jaar geleden

Yoghurt geven we op aanraden van het CB als tussendoortje en idd geen magere yoghurt. Hij slaapt ook vrij veel overdag (ook in de ochtend erg lang) dus we proberen dat iets aan te passen plus laatste fles 210 aanbieden. Als dat geen verschil maakt dan doen we hem toch maar weer een fles einde vd middag. Het is toch de hoofdvoeding nog dus dan maar een extra flesje.!

één jaar geleden

Ik zou weer die fles toevoegen ja, hier zoontje 8 mnd en zit nog steeds op 5 flessen... afbouwen gaat hier nog niet, wel 2 flessen met iets minder inhoud😅

één jaar geleden

Je kunt proberen de laatste fles te verhogen naar 210+7, ik denk dat je zo dan wel uit gaat komen.

één jaar geleden

Ik heb hier de fles van 15 uur weer toegevoegd. Tis nog steeds niet fantastisch (slapen) maar s nachts gaat redelijk oké alleen de avond veel huilen. Geen honger. Dus wat dat is 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier volgende week 8mnd, pas met 7mnd de 5e fles afgebouwd gekregen, hebben we een week of 2 over gedaan (fles van 23u) Nu gaat het eigenlijk best goed 's nachts. Zou nog lekker ff op 4flessen blijven en je middagsnack weer in fles veranderen. Food under 1 is just for fun :)

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Myn zoontje krijgt 3 flessen niet eens meer op😭 hy weigert te drinken
Ons zoontje ook. Hij vind het andere eten en eten met een lepel veel interessanter dan zijn fles. Wij zitten nu ook op 3 flessen. Ene keer krijgen we er 170 in maar soms ook maar 120 met een flesje.